شهر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران:

تدابیر فوری برای کاهش ساختمان‌های ناایمن

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کاهش تعداد ساختمان‌های ناایمن در پایتخت تا پایان سال جاری خبر داد.

قدرت الله محمدی؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن در پایتخت اظهار کرد: ۱۲۹ ساختمان ناایمن در تهران در دوره گذشته شناسایی شدند که با اقدامات انجام شده به ۹۳ ساختمان رسیده است.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی جهت ایمن‌سازی سایر ساختمان‌های ناایمن گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته و ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن تعداد ساختمان‌های ناایمن تا پایان سال جاری به زیر ۸۰ ساختمان کاهش پیدا خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: ایمن‌سازی بقیه ساختمان‌ها نیز در دستور کار قرار دارد و با همکاری دستگاه قضایی این کار انجام خواهد شد.
محمدی در پاسخ به این پرسش که ساختمان‌های ناایمن باقیمانده چه کاربری دارند، اضافه کرد: کاربری این ساختمان‌ها متفاوت هستند به طوری که تعدادی از آنها پاساژ، انبار، مجتمع تجاری، ساختمان دولتی، صنعتی و… است و پروسه ایمن‌سازی ادامه دارد.
وی با اشاره به ارجاع پرونده قضایی ساختمان‌های ناامین به دستگاه قضا گفت: سایر ساختمان‌های ناایمن که هنوز پروسه ایمن‌سازی را انجام نداده‌اند به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند و قطعا فرایند ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن را رها نخواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین در خصوص ایمن‌سازی ساختمان بیمارستان‌ها نیز گفت: در این بخش نیز وضعیت نسبت به گذشته بهتر شده است و براساس دستور وزیر بهداشت ساختمان‌های بیمارستانی ملزم به دریافت تایید آتش‌نشانی شده‌اند.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا