دانشنامه ساخت و ساز

معرفی بهترین برندهای لوله پلیمری و کاربردهای آن

امروزه لوله‌های فلزی و چدنی سنتی، جای خود را به انواع لوله پلیمری داده‌اند. استفاده از لوله‌هایی که از جنس پلیمر هستند، در چند سال اخیر بسیار افزایش یافته است؛ به‌طوری که بسیاری از سازندگان، ترجیح می‌دهند به‌جای استفاده از لوله‌های فلزی، از لوله‌های پلیمری استفاده کرده و کیفیت کار خود را بیشتر کنند.

اما سؤالی که اکنون ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد، آن است که بهترین برندهای تولیدکننده انواع لوله پلیمری کدام هستند؟ ازآنجایی‌که برندهای تولیدکننده بسیاری در حال حاضر در بازار ایران فعالیت دارند، پیداکردن یک برند باکیفیت می‌تواند تا حدی چالش‌برانگیز باشد. در ادامه با بهترین برندهای لوله پلیمری آشنا می‌شویم.

 

 انواع لوله پلیمری کدام است؟

پیش از آنکه به سراغ معرفی بهترین برندهای تولیدکننده لوله پلیمری در ایران برویم، لازم است انواع این لوله‌ها را نیز بشناسیم. به‌طورکلی، همان‌طور که از نام این لوله‌ها نیز به‌خوبی پیداست، ماده اولیه برای ساخت و تولید آن‌ها، پلیمر است. استفاده از پلیمر باعث می‌شود که لوله‌ها کمتر دچار پوسیدگی شوند و مقاومت بالایی در برابر گرما و سرما و همین‌طور مواد شیمیایی داشته باشند. به‌علاوه طول عمرشان بیشتر و قیمتشان نیز کمتر باشد.

از جمله انواع لوله پلیمری که در ایران وجود دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوله پلی‌اتیلن (PE)
  • لوله پی ‌وی ‌سی یا یو پی وی سی (PVC – UPVC) یا همان لوله پلیکا
  • لوله پلی‌پروپیلن (PP) یا همان لوله سفید
  • لوله پنج‌لایه
  • لوله پوش فیت
  • لوله سایلنت

 

آشنایی با بهترین برندهای لوله پلیمری

همان‌طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، برندهای تولیدکننده انواع لوله پلیمری در ایران بسیار زیاد است. پیداکردن یک برند قابل‌اعتماد از بین تمامی این برندها، می‌تواند برای افراد مبتدی و بی‌تجربه کمی دشوار باشد. در این بخش، بهترینِ این برندها را برای سهولت در خرید، به شما معرفی خواهیم کرد.

۱. برند نیو پایپ

اگر به دنبال یک برند درجه یک برای خرید انواع لوله و اتصالات پنج‌لایه هستید، می‌توانید از برند نیو پایپ خرید کنید. این برند با نام شرکت تجاری گروه گیتی پسند، کار خود را از سال ۷۸ آغاز کرده است و از آن زمان، به‌عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان لوله پلیمری پنج‌لایه در ایران شناخته می‌شود.

 

۲. برند ایزی پایپ

از دیگر برندهای مطرح تولیدکننده انواع لوله پلیمری در ایران، می‌توانیم به برند ایزی پایپ اشاره کنیم. این برند نیز یکی از برندهای تولیدکننده لوله پنج‌لایه در ایران به شمار می‌رود. علاوه‌برآن، این برند لوله‌های تک‌لایه نیز تولید می‌کند. امروزه در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی، می‌توان ردی از محصولات این برند نیز پیدا کرد.

 

۳. برند MPJ

برند ام پی جی از تازه‌ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید لوله‌های پلیمری به شمار می‌رود. این برند از جمله برندهای زیرمجموعه دکتر تامین به شمار می‌رود و باکیفیت‌ترین لوله‌های پنج‌لایه، تک‌لایه و همین‌طور لوله فاضلابی و انواع اتصالات فاضلابی را در ایران تولید می‌کند. اگر به دنبال محصولات درجه یک هستید، می‌توانید این برند را انتخاب کنید.

 

۴. برند آذین

یکی از پرفروش‌ترین برندهای انواع لوله پلیمری در ایران، برند لوله آذین است. عمده تولیدات این برند، در زمینه لوله‌های سفید تک‌لایه است. شما می‌توانید لوله و اتصالات تک‌لایه باکیفیت را از ین برند خریداری کرده و برای ساخت پروژه‌های ساختمانی خود به کار ببرید. محصولات این برند از جمله باکیفیت‌ترین محصولات در ایران است.

 

۵. برند صبا لوله سپاهان

از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان لوله تک‌لایه پلیمری در ایران، می‌توانیم به برند صبا اشاره کنیم. تولیدات اصلی این شرکت در ابتدا تنها در زمینه لوله تک‌لایه بود، اما در سال‌های اخیر، این برند در زمینه تولید لوله و اتصالات پنج‌لایه نیز وارد شده است. محصولات این برند از باکیفیت‌ترین محصولات در ایران هستند و همین‌طور گواهینامه‌ها و استانداردهای بین‌المللی را نیز دارا هستند.

 

۶. برند داراکار

اگر به دنبال انواع لوله پلیمری برای فاضلاب پروژه‌های ساختمانی خود هستید، برند داراکار می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. مهم‌ترین محصول این برند، انواع لوله‌های پلیکا است؛ این لوله‌ها بیشتر برای اتصالات فاضلاب مورداستفاده قرار می‌گیرند. برند داراکار از جمله باکیفیت‌ترین لوله‌های فاضلابی را برای شما تولید می‌کند.

 

۷. برند پارس پلاست

این برند را نیز می‌توان از جمله برندهای قدیمی تولیدکننده انواع لوله پلیمری فاضلابی در ایران به شمار آورد. اگر به دنبال لوله‌های پلیکا باکیفیت و درجه یک هستید، می‌توانید به محصولات برند پارس پلاست اعتماد کنید. این برند از سال ۶۵ فعال است و از همان زمان تا به الان، به‌عنوان یکی از برندهای خوب تولیدکننده لوله در ایران شناخته می‌شود.

 

۸. برند اینگل

اگر به دنبال لوله و اتصالات فاضلابی خاص می‌گردید، برند اینگل را انتخاب کنید. به گفته تولیدکنندگان این برند، لوله‌های فاضلابی اینگل در برابر آتش‌سوزی و همین‌طور فشار و ضربه‌های سنگین، مقاوم هستند. اگر می‌خواهید یک پروژه ساختمانی درجه یک و باکیفیت به مشتریان خود تحویل دهید، بدون شک محصولات پلیمری این برند می‌تواند گزینه ایدئال شما باشد. برای مشاهده لیست قیمت اینگل امروز می‌توانید به وب‌سایت دکتر تامین مراجعه کنید.

۹. برند نیو فلکس

اگر قصد خرید انواع لوله پلیمری فاضلابی از نوع پوش فیت را دارید، برند نیو فلکس می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. این برند از سال ۸۴ شروع به کار کرده است و در مدت کوتاهی پس از فعالیت، به یکی از محبوب‌ترین برندها در بین سازندگان تبدیل شد.

۱۰. برند پلیمر گلپایگان

اگر به دنبال بهترین لوله و اتصالات پلیمری با کمترین قیمت هستید، برند گلپایگان می‌تواند گزینه‌ای بسیار خوب برای شما باشد. عمده تولیدات این برند، لوله‌ها و اتصالات فاضلابی است؛ لوله پلیکا را می‌توان مهم‌ترین محصول این برند دانست. لیست قیمت پلیمر گلپایگان و مشخصات و کاربرد این لوله‌ها را می‌توانید از وب‌سایت دکتر تامین مشاهده کنید.

خرید انواع لوله پلیمری از دکتر تامین

در این مطلب، با انواع لوله‌های پلیمری و همین‌طور بهترین برندهای تولیدکننده آن‌ها آشنا شدیم. اگر قصد خرید انواع لوله برای کاربری‌هایی همچون لوله‌کشی آب سرد و گرم و همین‌طور لوله‌کشی فاضلاب دارید، پیشنهاد ما به شما وب‌سایت دکتر تامین است.

دکتر تامین، یک فروشگاه آنلاین انواع مصالح ساختمانی است. شما می‌توانید بهترین مجموعه انواع لوله پلیمری را در این وب‌سایت شاهد باشید. به‌علاوه می‌توانید از لیست قیمت برندهایی همچون گلپایگان، اینگل، نیو پایپ، آذین و غیره، آگاه شوید. برای ارتباط بیشتر با این مجموعه، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام فرمایید:

آدرس اینترنتی: www.DrTamin.com

شمار تماس: ۰۲۱-۴۸۴۳۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا