مسکن و ساختمان

مهدی ارغیانی مدیرعامل گروه تولیدی و صنعتی پارس فلز:

ایمنی اسکلت‌فلزی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ایمن‌سازی است

مدیرعامل گروه تولیدی و صنعتی پارس فلز گفت: مجموعه ما سازنده اسکلت‌های فلزی، اعم از فلزی جوشی و فلزی پیچ و مهره‌ای است که در سازه‌های مسکونی، تجاری، صنتعی و سوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین قطعات فلزی اعم از ورق، تیرورق و میلگرد یا به طور کلی محصولات فولادی نیز برای فروش داریم.

مهدی ارغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار صما با بیان اینکه خدمات مجموعه ما، اجرایی و مهندسی است؛ اظهار داشت: کیفیت بالا، تنوع ماشین‌آلات اعم از برش گرم و سرد، دستگاه سی ان سی است و همچنین مجموعه ما توانایی برشکاری پودری و نفوذی را دارد که بسیاری از مجموعه‌های همکار، برای این عملیات‌ها، پروژه‌های خود را به ما می‌سپارند و یا اینکه در بحث طراحی از ما کمک می‌خواهند که این امر موجب شده که مجموعه ما به یکی از شرکت‌های مطرح در این حرفه بدل شود. عمدتا مجموعه‌های همکار عملیات اجرایی دارند و بخش مهندسی کار را به شرکت‌هایی همچون ما، برون‌سپاری می‌کنند.

وی با توجه به تخصصی بودن اولین نمایشگاه ایمنی که از ۹ الی ۱۱ آذر ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: قصد داریم دو ماکت فلزی به نمایشگاه بیاوریم تا نحوه ساخت، جوش و اجرای سازه‌ها به صورت عملی در منظر بازدیدکنندگان قرار گیرد، حسن اینگونه نمایشگاه‌ها این است که مخاطب تخصصی از آن دیدن می‌کند که بستر مناسبی را برای شرکت‌هایی همچون ما، فراهم می‌کند.

مدیرعامل گروه تولیدی و صنعتی پارس فلز با اشاره به اینکه مجموعه برای نخستین بار است که شرکت در نمایشگاه را در سیاست‌ کاری خود گنجانده است، بیان کرد: با توجه به اینکه اولین دوره نمایشگاه ایمنی برگزار می‌شود، امیدواریم که بازخورد خوبی دریافت کنیم، ما تا کنون تجربه حضور در هیچ نمایشگاهی را نداشته‌ایم اما باتوجه به متمرکز و تخصصی بودن نمایشگاه ایمنی امیدواریم که دستاورد خوبی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: تبلیغات و اطلا‌ع‌رسانی نمایشگاه‌ و سیاست‌های کلانی که برگزارکنندگان و مجریان برای برگزاری نمایشگاه‌ها پیاده می‌کنند، تاثیر مستقیم بر کارایی یک نمایشگاه برای مخاطبین خود اعم از مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان دارد. به همین علت ما تصمیم گرفتیم که حضور در نمایشگاه‌ها را با یک نمایشگاه تخصصی شروع کنیم.

 

 

 

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا