استودیو صمامسکن و ساختمان

مدیریت صادرات شرکت ویرا تجارت لیدوما در گفت‌وگو با صما:

بازار ترک‌ها تشنه کاشی و سرامیک ایرانی است

مدیریت صادرات شرکت ویرا تجارت لیدوما تولید کننده کاشی و سرامیک آراتایل گفت: امروزه به دلیل اختلاف قیمت کاشی و سرامیک ترک با نمونه‌های ایرانی، شاهد هجوم بازرگانان ترک در بازار ایران هستیم. خوشبختانه آراتایل در ترکیه بازار بسیار مطلوبی دارد، هرچند عدم ثبات قیمت‌ها تا حدی تاثیرات خود را دارد و بازرگانان را نسبت به قیمت‌های ما، بی‌اعتماد می‌کند.

الهام راد در گفت‌وگو با خبرنگار صما، با اشاره به قدمت صنعت تولید کاشی در ایران، اظهار داشت: تولید کاشی و سرامیک از چند جهت در کشور ما بسیار موفق عمل کرده، اولین مزیت رقابتی ما قدمت صنعت لعاب‌کاری و تولید کاشی است که موجب می‌شود در دنیا شناخته شده باشیم، همچنین این قدمت موجب شده که عمده مواد اولیه تولید کاشی و سرامیک در داخل کشور وجود داشته باشد.

مدیریت صادرات شرکت ویرا تجارت لیدوما با برند تجاری آراتایل عنوان کرد: یکی دیگر از مزیت‌های قدمت این است که طی این سال‌ها، در صنعت سرامیک و کاشی آزمون و خطاهای لازم انجام شده و تکنولوژی اصولی در اختیار ما قرار گرفته است. جدای از ارتقای کیفیت، سلایق مخاطبین خود را در سرتاسر جهان شناخته‌ایم و در نتیجه صنعت تولید سرامیک و کاشی ایران در جهان بسیار موفق است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا