مسکن و ساختمان

نمایش محصولات متنوع پالرمو در شوروم اصفهان

طراحی داخلی، نقش بسزایی در زیبایی بصری و ارتقای کیفی زندگی‌های امروزی دارد، زیرا زیبایی در ارتباط مستقیم با آرامش و سلامت روان افراد است؛ از مبل، فرش، پرده، رنگ‌بندی گرفته تا سنگ، کاشی، پارکت، نقاشی و … همگی تاثیرات خود را در این موضوع دارند؛ از این رو، وظیفه کارخانجات تولیدکننده و صنایع مرتبط بسیار سخت شده است، از یک طرف باید با محصولات وارداتی رقابت کنند و از سوی دیگر با تولیدکنندگان داخلی، از همین‌رو با یوسف مسائلی، مدیریت نمایندگی انحصاری پالرمو اصفهان به گفت‌وگو نشستیم و آنچه که از نظر شما می‌گذرد، مصاحبه مجتمع رسانه‌ای ساختمان (صما) با این فعال حوزه کاشی و سرامیک است:

 

در ابتدا تاریخچه‌ای از شرکت پالرمو ارائه دهید

پالرمو در یک جمله «هنر ایرانی با فناوری جهانی» است؛ برند پالرمو فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ با کادری مجرب و متخصص آغاز نموده است. هدف اصلی این شرکت تولید و ارائه محصولات با سطح کیفی بالا همچون سرامیک‌های پرسلان فول‌بادی، سوپر پولیش، مات و رستیک در ابعاد مختلف و متنوع و سایز انحصاری ۸۰*۱۲۰cm  است.

 در راستای نیل به این اهداف، با شرکت‌های معتبر از جمله Esmallglass اسپانیا و Sicer ایتالیا همکاری می‌گردد. این برند نام آشنا، موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد ملی ایران و  CEاروپا، Centro ceramico  ایتالیا و ITC اسپانیا شده است و با عزمی راسخ در حال توسعه و پیشرفت روز افزون، در این صنعت است.

 

لطفا محصولات پالرمو را معرفی کنید

مجموعه پالرمو اسلب‌هایی در سایز ۱۲۰×۱۲۰ – ۱۵۰×۱۵۰ -۱۲۰×۲۴۰ -۱۲۰×۲۶۰ -۱۵۰×۳۰۰ و در طرح‌های مختلف تولید می‌کند.

سایز سرامیک‌های پالرمو نیز تنوع زیادی دارد، این محصولات در ابعاد، ۴۰×۴۰ ، ۶۰×۶۰، ۸۰×۸۰، ۱۰۰×۱۰۰، ۲۰×۱۲۰، ۳۵×۱۲۰، ۸۰×۱۲۰ و ۸۰×۱۶۰ تولید و عرضه می‌گردد.

 

 

وجه تمایز پالرمو با دیگر رقبای خود چیست؟

 پالرمو اهمیت ویژه‌ای برای مشتریان خود قائل است، زیرا بهترین مبلغان هر محصولی خود مردم هستند، پس رضایت مشتریان هر مجموعه‌ای ضامن موفقیت آن مجموعه است. از دید مشتریان می‌توان گفت که کیفیت محصولات، تنوع سایز و طرح از دلایل انتخاب سرامیک پالرمو است.

 

طیف مخاطبان و مشتریانی که از محصولات شما استفاده می‌کنند به چه شکل است آیا می‌توانید هم از نظر قیمت و هم از نظر تنوع خواسته آن‌ها را برآورده کنید؟

طیف مخاطبان ما بسیار گسترده است، طراحان ، معماران، مهندسین و مردم عام همگی از مخاطبان محصولات ما هستند، با توجه به کیفیت، تنوع و در دسترس بودن، بله نیاز و توقع مخاطبان برآورده می‌شود.

 

مراسم شوروم اصفهان چه زمانی برگزار و چه محصولاتی در این مراسم عرضه می‌شود؟

در این شوروم از برند پالرمو، انواع سرامیک و اسلب در سایزهای مختلف، در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. هدف از برگزاری این شوروم امکانات بیشتر در فضایی بهتر است. این مراسم سه شنبه ۱۴ تیر ماه با حضور مدیران، مسئولان و مردم خوب اصفهان برگزار خواهد شد.

 

آیا شرکت پالرمو توان رقابت با رقبای خارجی خود را دارد؟

بله، با توجه به بازاری که سرامیک‌های پالرمو در کشورهای مختلف از جمله کانادا، آلمان، ترکیه، بلژیک، امارات، عراق و…  به دست آورده، پاسخ به این سوال آسان است، محصولات پالرمو به راحتی توانسته با محصولات خارجی رقابت کند.

 

با توجه به اینکه امروزه در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم، پالرمو در خصوص دیجیتال‌مارکتینگ و برندسازی که جزو ضروریات بازار امروز است، چه برنامه‌های داشته است؟

 شاید بتوان گفت که مهم‌ترین دلیل استقبال مشتریان از محصولات پالرمو، به‌روزرسانی و روند صعودی تولیدات آن در بحث کیفیت است. جدای از کیفیت، امروزه در عصر ارتباطات و اینترنت زندگی می‌کنیم و قطعا فعالیت مستمر درمحیط‌های مختلف تبلیغاتی و مجازی از جمله سایت، اینستاگرام و … بسیار مهم است. پالرمو همواره صفحات مجازی خود را به‌روزرسانی می‌کند تا مشتریان و دنبال‌کنندگان، بتوانند به راحتی در جریان آخرین تغییر و تحولات این مجموعه قرار گیرند. البته پالرمو هرگز از تاثیرات تبلیغات محیطی نیز غافل نبوده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا