مسکن و ساختمان

با همکاری دادستانی؛

ساختمان‌های پر خطر دولتی در منطقه شش تعیین تکلیف می‌شود

ساختمان‌های پر خطر دولتی در منطقه شش، ساماندهی و ایمن می‌شوند.

به گزارش صما و به نقل از صدا و سیما، شهردار منطقه شش با بیان اینکه مرجع ارزیابی و اعلام ساختمان‌های پرخطر سازمان آتش نشانی است،گفت: سه دسته بندی ساختمان‌های پرخطر، خطرناک و کم خطر وجود دارد که با ارزیابی سازمان آتش نشانی آمار ساختمان‌های پرخطراعلام می‌شود.

مسعود رنجبریان افزود:پس از ارزیابی سازمان آتش نشانی، اطلاعات ساختمان‌ها برای شهرداری منطقه ارسال می‌شود و شهرداری موضوع را به مالک و ذینفعان ابلاغ و پیگیری می‌کند تا مالکان، ساختمان را بر اساس دستور العمل‌های آتش نشانی تطبیق دهند و ناایمنی را برطرف کنند.

وی گفت: بر اساس فهرستی که در فضای مجازی منتشر شده، ۱۲۹ ساختمان به عنوان ساختمان بسیار ناایمن و بحرانی معرفی شد ودر این فهرست ۶ ساختمان در منطقه شش قرار دارد که با حضور سرپرست دادسرای ناحیه۶ تهران جلسه‌ای برگزار و گزارشی از بررسی‌های سازمان آتش نشانی درباره ساختمان‌های ناایمن منطقه ارائه شد.

آقای رنجبریان افزود: سرپرست دادسرای ناحیه۶ قول داد، درخصوص ساختمان‌های دولتی در منطقه و اماکن پرتردد مثل بیمارستان‌ها که متعلق به دانشگاه‌های علوم پزشکی و ارتش هستند، جلساتی با حضور روسای آن‌ها در دادستانی برگزار شود تا این دانشگاه ها، بیمارستان‌های تحت پوشش خود را ایمن کنند. وی همچنین گفت: مقرر شد برای مدارس نیز جلسه‌ای با مدیرکل آموزش و پرورش تهران و آموزش و پرورش منطقه۶ از سوی دادستانی برگزار شود تا دستور العمل‌های آتش نشانی به مدارس ابلاغ شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا