مسکن و ساختمان

مدیرعامل شرکت سیمان تامین:

به عنوان سازنده مسکن ورود می کنیم

مدیرعامل شرکت سیمان تامین گفت: شرکت سیمان تامین ۳۰ درصد صنعت سیمان کشور را در اختیار دارد و به همین نسبت در تامین سیمان پروژه‌های مسکن ملی سهیم خواهد بود و این طرح را حمایت می‌کند. در بخش ساختمانی نیز برنامه ورود به عنوان سازنده مسکن را در دستور کار داریم.

حمیدرضا هوشیاری، مدیرعامل شرکت سیمان تامین ، درخصوص تعداد شرکت‌های زیرمجموعه سیمانی در بورس اظهار کرد: از ۱۷ شرکت سیمانی زیرمجموعه سیمان تامین، ۱۶ شرکت در بورس حضور دارد و فقط یک شرکت خارج از بورس است.

وی افزود: سیمان آبیک یکی از بزرگترین شرکت‌های سیمانی غرب آسیاست که قدمت ۵۰ ساله دارد. این شرکت امروز وارد بورس شد و امیدواریم منشا خیر و برکت برای سهامداران باشد. “سابیک” سهم ارزنده‌ای است و امیدواریم روز‌های خوبی را در بازار پیش رو داشته باشد.

مدیرعامل شرکت سیمان تامین درخصوص سودآوری شرکت سیمان تامین بیان کرد: شرکت سیمان تامین هلدینگ سه رشته‌ای حمل و نقل، سیمان و ساختمان است. ما برای افزایش سود” سیتا” متوازن سازی پورتفو را در برنامه قرار دادیم. پورتفو‌های ساختمانی را در برنامه بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت شستاست که در زمینه تقویت بخش ساختمانی “سیتا” خواهد بود و از آن محل سود خوبی را محقق خواهیم کرد.

وی درباره نقش شرکت سیمان تامین در پروژه‌های مسکن ملی خاطرنشان کرد: شرکت سیمان تامین ۳۰ درصد صنعت سیمان کشور را در اختیار دارد و به همین نسبت در تامین سیمان پروژه‌های مسکن ملی سهیم خواهد بود و این طرح را حمایت می‌کند. در بخش ساختمانی نیز برنامه ورود به عنوان سازنده مسکن را در دستور کار داریم.

هوشیاری در پایان گفت: امروز با عرضه بزرگترین سیمان غرب یعنی سیمان آبیک پورتفوی “سفارس” و “سیتا ” تقویت کردند و امیدواریم برای آن‌ها برکت به همراه داشته باشد.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا