نظام مهندسی

نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان

آغاز ثبت نام نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان

به گزارش صما – انتخابات نهمین دوره شورای مرکزی  سازمان نظام مهندسی ساختمان با عنایت به مفاد مواد (۱۹) و (۲۰) قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و مواد (۱۰۷) و (۱۰۸) آئین نامه اجرایی قانون مذکور و بند ۲ صورتجلسه بیست و سومین جلسه هیات عمومی مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ طی برنامه زمان بندی شروع و مهلت ثبت نام داوطلبان عضویت در شورای مرکزی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ لغایت ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ می باشد.

قابل توجه داوطلبان گرامی

داوطلبان عضویت در نهمین دوره شورای مرکزی، می بایست مدارک زیر را تکمیل و حداکثر تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ به پست الکترونیک هیأت اجرایی انتخابات به نشانی Irceo.9thelect@gmail.com  ارسال فرمایند. لازم به ذکر است بیست و چهارمین اجلاس هیأت عمومی بصورت فوق العاده، ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، در جزیره زیبای کیش برگزار می‌گردد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

  • تکمیل و ارسال فرم ثبت نام (فرم شماره ۱) به صورت تایپی و با فرمت PDF(فرم پیوست که در سایت شورای مرکزی نیز قابل دانلود می باشد)، ضمناً الصاق یک قطعه عکس با زمینه سفید در بالای فرم مذکور الزامی می باشد.
  • تکمیل و ارسال فرم رزومه کاری (فرم شماره ۲) در فایل اکسل با فرمت XLSX ویا XLS (فایل XLSX) مسئولیت صحت و سقم اطلاعات و نگارش، به عهده داوطلب می باشد.
  • ارسال عکس با زمینه سفید به فرمت JPG و رزولوشن ۶۰۰ در ۸۵۰ پیکسل
  • تصویر اعتبار نامه عضویت اصلی در هیأت مدیره استان
  • تصویر مدارک تحصیلی (کارشناسی،کارشناسی ارشد، دکتری) در رشته های اصلی موضوع قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا