مسکن و ساختمان

نهضت ملی مسکن در گنبد کاووس

نهضت ملی مسکن گنبدکاووس  با ۱۶۳۹ واحد مسکونی کلید خورد.

به گزارش صما ، طرح  ملی مسکن گنبدکاووس با کلنگ زنی متمرکز ۱۶۳۹ واحد مسکونی در روستای پشمک پناده با حضور مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان ، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان آغاز شد.

۴۹۱میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت این واحدهای مسکونی قرار داد شده است . به گزارش صما مدت ساخت سه ساله و هدف اصلی آن بهسازی بافت فرسوده خانه های این منطقه و تأمین مسکن جوانان می باشد.

بنا به گفته مدیر بنیادمسکن شهرستان گنبدکاووس تاکنون ۱۰۶۷ متقاضی برای انعقاد قرارداد و دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

مراسم کلنگ زنی این واحدهای مسکونی به صورت متمرکز با آغاز عملیات ساخت یک واحدمسکونی در روستای پشمک پناده برای خانواده شهید ستار پشمکی همراه بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این مراسم گفت: مسکن از ضروری‌ترین نیازهای انسان هاست. و مایه آرامش خانواده‌ها خواهد بود وی خاطرنشان کرد بنیادمسکن استان گلستان آمادگی دارد با حفظ کیفیت به اجرای پروژه‌های عمرانی و ساخت مسکن سرعت دهد.

حسینی مدیرکل بنیادمسکن گلستان هم گفت: با همکاری مدیران و مسئولان شهرستانی قول می‌دهیم واحد مسکونی برای فرزندان این شهید را تا دهه فجر امسال بسازیم و تحویل دهیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا