حمل و نقل

جاده چالوس به دلیل رانش بی‌سابقه بسته شد

جاده چالوس به دلیل رانش بی سابقه زمین تا اطلاع ثانوی بسته شده است و مشخص نیست چه زمانی این جاده بازگشایی خواهد شد.

به گزارش صما، بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور چالوس در محدوده سیاه بیشه ساعاتی پیش به علت ریزش سنگ تا اطلاع بعدی مسدود شد اما مجددا خبر رسید که در محدوده پل زنگوله، مسیر شمال به جنوب نیز محور چالوس با رانش بی‌سابقه‌ای مواجه شده است. به همین دلیل این محور تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود.

رانش

فرهاد مهریاری مدیر کل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای- در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا این محور با مشکل مواجه شده و تا چه زمانی مسدود خواهد بود؟ گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از ساعت حدود شش روز شنبه (۲۱ اسفند) رانش جاده‌ای کم کم شروع شده و با شکاف واقع در بالای پل زنگوله مسیر شمال به جنوب همراه بوده است.

این شکاف در ضلع غربی معبر به طول حدود ۱۰۰ متر و به صورت عمیق ایجاد شده و اختلاف سطح در محور به وجود آمده است و در حال حاضر به ارتفاع ۲۰ سانتیمتر بوده، به گونه‌ای که لاین شمال به جنوب کاملا مسدود شده است.

به گزارش صما، به دلیل بروز این حادثه که تقریبا طی سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است، به نظر می رسد جاده چالوس در آستانه سفرهای نوروزی مسدود شده و مشخص نیست تا چه زمانی بازگشایی آن به طول خواهد انجامید.

رانش

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا