مسکن و ساختمان

تولد دوباره پلاسکو

رئیس بنیادمستضعفان انقلاب اسلامی از افتتاح پلاسکوی جدید در آخر هفته جاری خبر داد.

به گزارش صما، سید پرویز فتاح در آئین بهره برداری از پروژه‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در دو سالی که کرونا شایع شده، ۲۰ تن از همکاران ما در بنیاد مستضعفان درگذشته اند، گفت: تغییر رئیس جمهور برکات زیادی به همراه داشت.

وی افزود: ما در بنیاد به تمام اهداف سال جاری خود از نظر تولید، سوددهی، محرومیت زدایی و رسیدگی به کارکنان رسیدیم. همچنین پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی ما طبق زمان بندی اجرا شد. برنامه سال آینده نیز تنظیم شده است و سطح خدمات و تولید نسبت به ۱۴۰۰ افزایش می‌یابد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه داد: هیچ پروژه‌ای در بنیاد به خاطر تحریم و محدودیت‌ها متوقف نشد. ما منتظر خارجی‌ها نماندیم هیچ کارخانه‌ای کاهش تولید نداشت.

فتاح درباره کاهش منابع بنیاد علوی بیان کرد: امسال نتوانستیم بخشی از منابع بنیاد علوی را تأمین کنیم. چون بخشی از منابع این بنیاد از طریق بورس و عرضه اولیه تأمین می‌شود که به خاطر شرایط بورس نتوانستیم به برنامه ریزی اولیه دست یابیم.

وی با تأکید بر اینکه عمده درآمد، منابع و سود بنیاد مستضعفان به سمت محرومیت زدایی می‌رود، تصریح کرد: سال آینده ۷ هزار میلیارد تومان به محرومیت زدایی اختصاص می‌دهیم و ساخت مسکن محرومان را هم پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به افتتاح تونل ۶.۵ کیلومتری البرز شرقی در قطعه دو آزادراه تهران – شمال ادامه داد: امسال فولاد خواف افتتاح شد و آخر هفته جاری ساختمان پلاسکو به بهره برداری می‌رسد. در بخش شرکت‌های دانش بنیان نیز موفقیت‌های خوبی کسب کردیم.

به گفته فتاح، بنیاد مستضعفان در دوران کرونا ۴,۵۰۰ میلیارد تومان برای رفع آثار سو کرونا هزینه کرد. همچنین تا پایان امسال ۱۱۵ هزار فقره سند اراضی متعلق به بنیاد علوی به رایگان به مردم عودت داده شد.

رئیس بنیاد مستضعفان تأکید کرد: ما به دولت آقای رئیسی کمک می‌کنیم ۲۰ نفر از مدیران اصلی ما به دولت رفته‌اند. در سفرهای استانی کنار دولت هستیم و اجرای برخی از مصوبات بر عهده بنیاد است. با نیروهای مسلح و کمیته امداد و بهزیستی نیز همکاری داشته و امسال به ۵ هزار و ۶۰۰ گروه جهادی کمک کردیم.

فتاح از ابراز محبت و رضایت رهبر معظم انقلاب نسبت به فعالیت‌های بنیاد مستضعفان خبر داد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا