مسکن و ساختمان

به همت مجتمع رسانه ای صنعت ساختمان برگزار شد:

برگزاری بزرگترین رویداد صنعت ساختمان

سومین اجلاس سراسری سازندگان و طراحان تهران صنعت ساختمان  در محل سالن ۲۵۰۰ نفره هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صما، تقدیر از کارآفرینان برتر صنعت ساختمان،تقدیر از سازندگان منتخب سال و تقدیر از معماران منتخب سال ؛محورهای این رویداد مهم در صنعت ساختمان است.

همچنین برگزاری پنل های تخصصی شامل پیش بینی اقتصاد مسکن در سال ۱۴۰۱ از نگاه کارشناسان،چشم انداز معماری،ساخت و ساز و مدیریت شهری از جمله دیگر محورهای این رویداد است.

دراین رویداد،مدیران حوزه شهری، عمرانی و ساختمانی ،سازندگان و معماران برتر مناطق ۲۲ گانه تهران ،اعضای انجمن انبوه سازان استان تهران،دفاتر معماری تاثیرگذار کشور،شرکت های ساختمانی مطرح تهران و اعضای منتخب سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران حضور داشتند.

به گزارش صما ذکر این نکته ضروری است،زمانی که برای اولین بار مجتمع رسانه ای ساختمان مصمم به اجرای برگزاری این رویداد بزرگ در صنعت ساختمان شد،بسیاری معتقد بودند با توجه به رکود شدید حاکم بر صنعت ساختمان و مشکلات اقتصادی ،انگیزه کافی ،برای مشارکت فعال مدیران شهری،مسوولان دولت،سازندگان و متخصصان حوزه مسکن در این رویداد وجود نخواهد شد و با این پیش فرض پیش بینی می شد که ممکن است اهداف مورد نظر این رویداد محقق نشود.

این درحالی است که حضور مشارکت و منسجم خانواده صنعت ساختمان شامل سازندگان،معماران،مسوولان شهری،سرمایه گذاران و تولیدکنندگان و اسقبال پرشور آنها از این رویداد مهم ساختمانی،نشان داد که در بدترین شرایط هم فرصت برای گردهمایی فعالان صنعت ساختمان وجود دارد تا با بهره گیری از خرد جمعی به خلق و ارایه راهکارهای نوین جهت اصلاح و بهبود شرایط بپردازند.

گفتنی است ویژه های برنامه های مربوط به تجلیل از روز مهندس به همراه برنامه های مفرح شامل اجرای موسیقی زنده ،جزء دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این اجلاس بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا