شهر

بررسی لایحه اصلاح ساختار معاونت سرمایه انسانی شهرداری تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی لایحه اصلاح ساختار معاونت سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با قید یک فوریت در جلسه آتی شورا خبر داد.

علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین جلسه از ششمین دوره شورای شهر تهران در روز یکشنبه هفدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ گفت: در این جلسه نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه قیمت‌گذاری بهای بلیت و سیاست‌گذاری مدیریت موزه‌های تحت مالکیت شهرداری تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه در ادامه نیز لایحه اصلاح ساختار معاونت سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با قید یک فوریت بررسی خواهد شد، خاطرنشان کرد: بررسی یک فوریت طرح راه اندازی شبکه جمع سپاری و مشارکت شهروندی شهر تهران و لایحه پایش و اجرای نماهای شهر تهران را نیز در دستور کار این جلسه شورا خواهیم داشت.

به گزارش مهر، وی همچنین از بررسی یک فوریت لایحه شهرداری تهران در خصوص اصلاحیه مصوبه طراحی، پایش و اجرای نماهای شهر خبر داد و عنوان کرد: لوایح معرفی اعضای پیشنهادی جهت عضویت در هیأت عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و الحاق پرونده‌های توافقات فاقد پروانه ساختمانی نیز در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا