شرکت ها

با چهارچوب فرانسوی، پروفیل فلزی پرکاربرد در صنعت ساختمان آشنا شوید

امروزه زیبا سازی فضای داخلی منازل مسکونی بیش از پیش اهمیت دارد. یکی از قسمت هایی که به این زیبایی کمک می کند، چهارچوب درب و پنجره ها می باشد.

چهارچوب فرانسوی
چهارچوب فرانسوی

در زمان نه چندان دور، چوب حرف اول را در چهارچوب درب ها می زد اما به دلایل زیر جای خود را به مرور به چهارچوب های فلزی داد:

  • مقاومت پایین در برابر فشار و زلزله
  • تخریب پذیری بالا
  • عدم انعطاف پذیری در فرم دهی
  • ماندگاری پایین

با ظهور پروفیل های فلزی (مانند فرانسوی، مکزیکی و …)، تحولی در صنعت ساختمان ایجاد شد که از مزایای آن می توان به این موارد اشاره نمود:

مزایای پروفیل چهارچوب فلزی

  • مقاوم در برابر فشار طبقات
  • رنگ پذیری بالا
  • طول عمر زیاد
  • زیبا سازی فضای داخلی منازل

ابتدا این چهارچوب های فلزی شکلی ساده داشت اما به مرور زمان و با اهمیت پیدا کردن زیبایی داخل منازل، این پروفیل ها در اشکال مختلفی تولید شد.

یکی از این پروفیل ها، پروفیل چهارچوب فلزی فرانسوی می باشد و از آن می توان در چارچوب درب اتاق ها و سرویس های بهداشتی استفاده نمود.

نحوه تولید پروفیل فرانسوی

این محصول فولادی از ورق سیاه تولید می شود. ابتدا ورق سیاه از کارخانه تولید کننده (فولاد مبارکه، گیلان یا اهواز) به کارخانه ای که در آن پروفیل فرانسوی تولید می شود، منتقل می گردد.

سپس توسط دستگاه نواربری (رشته بری یا برش رول به رول) به رول با عرض مناسب تولید پروفیل فرانسوی برش خورده و در اختیار خط رول فرمینگ قرار می گیرد.

دستگاه رول فرمینگ رول ورق سیاه را به شکل پروفیل چهارچوب فلزی فرانسوی درآورده و هر ۶ متر آن را قطع کرده و آماده قرارگیری در بندیل می کند.

همانگونه که از نام این دستگاه مشخص است، وظیفه فرم دهی به رول ورقی که برای آن در تولید انواع پروفیل مقطع باز استفاده می شود را دارد.

تولید کننده پروفیل چهارچوب فرانسوی

یکی از نام آشنا ترین های صنعت پروفیل سازی، شرکت شاهین فلز سپاهان می باشد. کارخانه این مجموعه در شهرک صنعتی بزرگ اصفهان واقع شده.

کارخانه شاهین فلز سپاهان

کارخانه این واحد صنعتی، با ایجاد واحد ماشین سازی در امر طراحی و ساخت کلیه ماشین آلات خطوط تولید خود به خودکفایی رسیده و فارغ از محدودیت های ناشی از تحریم ها، همواره در حال فعالیت می باشد.

نحوه خرید فرانسوی از تولید کننده

همانگونه که می دانید، همیشه خرید بدون واسطه ما را با قیمت تمام شده پایین تری نسبت به قیمت بازار روبرو می کند. شاهین فلز سپاهان جزو معدود کارخانجاتی است که پروفیل فرانسوی تولیدی خود را مستقیما به مصرف کننده نهایی عرضه می کند.

در صورتی که قصد خرید پروفیل چهارچوب فرانسوی از کارخانه شاهین فلز سپاهان را دارید می توانید از طریق شماره های زیر با واحد فروش این شرکت در تماس باشید  و ضمن استعلام قیمت این مقطع فولادی، از نحوه خرید و سفارش آن نیز مطلع شوید.

۰۳۱۴۵۲۷۳۰۱۰ الی ۱۴

وبسایت: https://shahinfelezsepahan.com

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا