شهر

علیرضا جاوید سرپرست شهرداری تهران شد

با رای اعضای شورای شهر تهران «علیرضا جاوید» به‌عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب و حکم آن توسط مهدی چمران به وی اعطا شد.

به گزارش صما، امروز در جریان نخستین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، رئیس شورا به بررسی نخستین دستور جلسه شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه احتمال دارد پروسه انتخاب و در نهایت صدور حکم شهردار جدید پایتخت به‌طول بینجامد با مشورت با اعضا قرار شد برای شهرداری سرپرست انتخاب شود.

مهدی چمران تصریح کرد: بر همین اساس قرار شد علیرضا جاوید به‌عنوان سرپرست شهرداری پایتخت انتخاب شود که وی سوابق زیادی در شهرداری دارد.

وی با بیان اینکه بهترین گزینه‌ای که می‌توانستیم به‌لحاظ تسلط و آگاهی به شهرداری و شهر و جهات دیگر انتخاب کنیم، علیرضا جاوید بود، یادآور شد: زمانی که ما طرح جامع را برای تصویب در شورای‌عالی معماری داشتیم وی به‌عنوان نماینده ویژه شهردار تهران در جلسات حاضر می‌شد و حدود ۲۵ جلسه برای بررسی طرح جامع در شورای‌عالی شهرسازی بحث و بررسی شد و مباحث را با دقت دنبال می‌کرد.

بدین ترتیب اعضای شورای اسلامی شهر تهران «علیرضا جاوید» را با ۲۱ رای مثبت به‌عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب کردند.

سپس، جاوید به عنوان سرپرست شهرداری گفت: از زمان حضور بنده در شهرداری تهران بیش از ۱۸ سال سپری شده است و تجربه به بنده آموخته است که راز موفقیت هر مجموعه‌ای انگیزه و امید است و نو شدن مجموعه شهرداری و انتخاب شهردار آینده تهران این امید را به شهر منتقل خواهد کرد.

وی افزود: تفاوت شهرداری با سایر دستگاه‌های خدماتی این است که اثرات آن مستقیم در زندگی مردم نمود پیدا می‌کند. شهرداری نقطه اتصال خدمت نظام اسلامی به مردم است و مردم اثر خدمت خوب را می‌فهمند، اما اگر نتوانیم به طور شایسته خدمات را ارائه دهیم ممکن است باعث آزردگی شهروندان شویم.

سرپرست شهرداری تهران بیان کرد: شهرداری مستقیم منابع مورد نیاز هزینه‌کرد خود را تامین می‌کند. به علاوه شهرداری به دلیل تنوع خدمات ساختار پیچیده‌ای دارد و خوشبختانه آقای زاکانی نیز در برنامه‌های خود به خوبی به این موضوعات پرداخته است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا