شهر

آزادسازی ۲۰ هزار مترمربع از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آزادسازی ۲۰ هزار مترمربع از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.

به گزارش صما، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: طی روزهای اخیر یک ملک ۲۰ هزار مترمربعی که از معارضات درشت‌دانه مسیر اصلی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی به شمار می‌آمد، با همکاری شهرداری منطقه ۱۸ تملک و اجرای عملیات خاک‌برداری با هدف آزادسازی پروژه در آن آغاز شد.

صفا صبوری دیلمی، ضمن اعلام پیشرفت ۶۵ درصدی عملیات اجرایی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی، خاطرنشان ساخت: عملیات اجرایی مسیر اصلی این پروژه بزرگراهی در تمام مقاطعی که با معارض مواجه نیست ادامه دارد. ازجمله اقدامات در حال اجرا می‌توان به شمع گذاری دیواره‌ها در محدوده پل تقاطع خیابان میرزایی، عملیات خاک‌ریزی در محدوده پل تقاطع خیابان شهید اصغری و نیز اجرای همایشی و خاک‌ریزی نهایی در محدوده شرق محور ۴۵ متری کن اشاره کرد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، احداث ۲ دستگاه پل در تقاطع بلوار بهار و یک دستگاه پل در محدوده خیابان باغ انگور به‌تازگی در دستور کار قرارگرفته است و هماهنگی‌های اولیه برای تحویل زمین به پیمانکار در حال انجام است.

گفتنی است فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی شامل مسیری ۳۷۰۰ متری حدفاصل بزرگراه آزادگان تا میدان جانبازان است و بهره‌برداری از آن علاوه بر تسهیل دسترسی‌های شرقی- غربی در پهنه جنوب غرب پایتخت، امکان حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل‌ونقلی منطقه ۱۸ را فراهم خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا