مسکن و ساختمان

تسهیلات ساخت مسکن در تهران و کلانشهرها ۴۵۰ میلیون تومان شد

تسهیلات ساخت مسکن در تهران و کلانشهرها تا ۴۵۰ میلیون تومان و در بافت فرسوده به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

عضو هیئت ‌مدیره بانک ‌مسکن در توضیح جزئیات افزایش تسهیلات ساخت مسکن برای انبوه‌سازانی که فناوری‌های نوین را رعایت می‌کنند در تهران، کلانشهرها، مراکز استان‌ها و همچنین شهرهای کوچک در تمامی بافت‌ها و همچنین بافت‌فرسوده، گفت: بانک مسکن در سال‌جاری برای کمک به رونق تولید مسکن برای انبوه‌سازانی که جزو مشتریان بانک مسکن هستند و رسوب حساب بانک مسکن آنها حداقل ۱۰ درصد است، تسهیلات را افزایش داده است.

به‌گفته محمدحسن علمداری، بانک مسکن به مشتری‌های فعال بانک که انبوه‌ساز هستند به شرط انجام ساخت‌و‌ساز با استفاده از فناوری‌های نو در شهر تهران، تمامی کلانشهرها، شهرهای بندرعباس، بوشهر، کیش و قشم تا ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت، پرداخت می‌کند.

عضو هیئت ‌مدیره بانک ‌مسکن اظهار داشت: این رقم برای مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۰۰ میلیون تومان و سایر شهرها نیز ۳۰۰ میلیون تومان است که سود تسهیلات نیز ۱۸ درصد خواهد بود.

علمداری همچنین رقم تسهیلات ساخت و نوسازی را در بافت فرسوده برای سازندگانی که فناوری‌های نو را رعایت کنند در تهران و کلانشهرها ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: برای مراکز استان‌ها و سایر شهرها، تسهیلاتی که پرداخت می شود به  ۲۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا