مسکن و ساختمان

۸ سال انتظار برای سقفی ناقابل/ پیمانکار تمایلی به تکمیل ساختمان ندارد

اهالی مجتمع مسکونی ۴۸۰ واحدی، واقع در بلوار خرمرودی حدود ۸ سال است که چشم انتظار دریافت کلید خانه خود و خانه‌دار شدن هستند این در حالی است که ساختمان به صورت نیمه کاره رها شده است.

تکمیل ساختمان

مجتمع مسکونی ۴۸۰ واحدی، واقع در بلوار خرمرودی یکی از هزاران خانه‌ای است که حدود ۸ سال است به صورت نیمه کاره رها شده؛ صاحبانی که این روزها در سردرگمی عجیبی به سر می‌برند و کماکان چشم انتظار بیرون آمدن از این بلاتکلیفی‌اند. بی‌توجهی صاحبان این پروژه یکی از دلایلی است که باعث شده همچنان این پروژه نیمه کاره رها شود و افراد را سالیان سال برای خانه دار شدن معطل نگه دارد. صاحبان این واحدها در بلوار خرمرودی هر کدام می‌توانند پیرو بندها و قوانین مربوطه عمل کنند تا تکلیف این ۴۸۰ واحد مسکونی برای همیشه حل و فصل شود.

تکمیل ساختمان

بیش از چندین سال است بی‌توجهی به مشکلات این ساختمان از سوی مالک پروژه بر ساکنین اعمال شده و شعارهای زیادی در این خصوص داده شده؛ این روند اگر ادامه یابد و مجتمع تکمیل نشود شاهد مرگ کودکان و ساکنین این مجتمع به خاطر نبود حفاظ راه پله و ده‌ها مشکل دیگر خواهیم بود.

حال در خصوص مشکلات این مجتمع در ایلام جمعی از ساکنین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس خواستار مرتفع کردن هر چه سریع‌تر مشکلات این مجتمع شدند.

تکمیل ساختمان

برخی از ساکنین این مجتمع مذکور از وعده‌های داده شده توسط مالک پروژه بعد از ۸ سال گله دارند و مدعی‌اند پرداخت انشعابات نیز با بی‌عدالتی توسط خود آن‌ها پرداخت می‌شود.

تکمیل ساختمان

پیمانکار مکلف به تکمیل پروژه شد

رضا امیری‌مقدم جانشین دادستان ایلام  اظهار کرد: حسب گزارش مشکلات مالکین پروژه به دفتر دادستان مرکز استان ایلام و دستور دادستان بلافاصله موضوع در دستور کار ویژه قرار گرفت و جلسات متعددی با شخص پیمانکار(حیدرنژاد) و ادارات مربوطه تشکیل و پیمانکار مربوطه مکلف شد که نسبت به تکمیل پروژه و ایمن سازی ساختمان اقدام کند. وی افزود: مقرر شد دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با مالکین و پیمانکار پروژه به عمل آورند و در مقابل مالکین و پیمانکار به تعهدات خود عمل کنند.

جانشین دادستان ایلام ادامه داد: بنا شد با همکاری پیمانکار برای هر بلوک نماینده‌ای معرفی و تعداد مالکین جهت هماهنگی بعدی و تکمیل پروژه مشخص شود. تعیین تکلیف مجتمع خرمرودی ایلام بعد از ۸ سال و مرتفع کردن مشکلات این پروژه یکی از مطالبات به حق ساکنین این محله است که با رایزنی‌های مستمر مسوولین، دادستانی و تشکیل جلسات پربازده هر چه زودتر محقق خواهد شد.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا