مسکن و ساختمان

دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک در دی‌ماه

امسال در تاریخ ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه، مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن، میزبان دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک خواهد بود که با محوریت “ساختمان ایمن” توسط معاونت حفاظت و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و با همکاری شهرداری منطقه یک تهران و مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان برگزار خواهد شد.

این رویداد شامل نمایشگاه تخصصی « فناوری‌ها، تولیدات و تجهیزات نوین ایمنی ساختمان»،  پنل‌های تخصصی با موضوع «اصول ایمنی در معماری»، جلسات پرسش و پاسخ با موضوع « تحلیل و بررسی ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان آتش‌نشانی» و کارگاه‌های آموزشی می‌باشد که با حضور کلیه سازندگان، کارفرمایان و معماران منطقه یک و مدیران شهری برگزار خواهد شد.

ایمنی

از آنجا که اولین دوره این گردهمایی در دی ماه سال گذشته، با استقبال چشمگیر مخاطبان رو‌به رو شد پیش‌بینی می‌شود در این دوره هم بخش عمده‌ای از فعالان صنعت ساختمان در منطقه یک، به عنوان مخاطبین فعال این رویداد در آن مشارکت داشته باشند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس www.event.samair.ir مراجعه یا با شماره تماس ۲۲۸۵۳۵۳۰ – ۰۲۱ داخلی ۲۰۰ تماس حاصل نمایند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا