مسکن و ساختمان

تحویل روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ مسکن مهر پردیس به مالکان

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تحویل روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ واحد مسکن مهر به مالکان خبر داد و گفت: در روزهای آینده پروژه‌هایی به ارزش ۵۵۰ میلیارد تومان در این شهر جدید کلنگ‌زنی و یا بهره‌برداری می‌شود.

مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس
مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس

به گزارش صما، مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه عملیات اجرایی تصفیه‌خانه شماره دو این شهر جدید در روزهای آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز می‌شود، گفت: ارزش مالی این پروژه بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان است؛ با احداث این تصفیه‌خانه هیچ مشکلی برای تامین آب شرب افق جمعیتی پردیس(۶۰۰ هزار نفر) نخواهیم داشت. ضمن اینکه پساب این تصفیه‌خانه نیز برای فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او همچنین از افتتاح و بهره‌برداری سه باب مدرسه و درمانگاه با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: به‌زودی نیز کلنگ بیش از ۲۸ پروژه روبنایی در بخش‌های ورزشی، آموزشی، درمانی، فرهنگی و فضای سبز به ارزش ۵۵۰ میلیارد تومان به زمین می‌خورد.

هدایت با اشاره به افتتاح ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید تاکنون، عنوان کرد: بخش عمده واحدها به مالکان تحویل شده و تحویل تعداد دیگری از واحدها نیز در حال انجام است؛ و روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ واحد مسکن مهر در پردیس به مالکان تحویل داده می‌شود.

او از آغاز به کار واحد مستقل رفع نقص واحدهای مسکن مهر در فازهای مختلف این شهر جدید و برخورد با پیمانکاران و سازندگان بدعهد خبر داد و گفت: قرارداد این دسته از پیمانکاران فسخ می‌شود.

واحدهای افتتاح‌شده مسکن مهر به ۷۰۰۰۰ می‌رسد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در بخش دیگری از این نشست خبری تصریح کرد: با افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر در بهمن ماه سال جاری تعداد واحدهای افتتاح شده مسکن مهر در پردیس به ۷۰ هزار عدد می رسد.

او گفت: از ۶۰ هزار واحد افتتاح‌شده، مالکان حدود چهار هزار واحد هنوز برای تحویل واحد خود مراجعه نکرده‌اند.

مترو پردیس ۱۰۰ درصد زیرزمینی است

او همچنین از پیگیری پروژه مترو شهر جدید پردیس خبر داد و افزود: این پروژه در دولت مطرح شده و پیگیری لازم از وزیران کشور، اقتصاد و معاونت حقوقی ریاست جمهوری در حال انجام است و از دست‌اندرکاران درخواست داریم نهایت مساعدت را در تسریع مراحل حقوقی و اجرایی این پروژه با ما داشته باشند. این طرح با توجه به این‌که ۱۰۰ درصد زیرزمینی است و دو ایستگاه در فاز پنج شهر جدید پردیس و دیگری در پارک فناوری دارد.

اجرای ۱۳۰ کیلومتر دیوار حائل در پردیس

هدایت از اجرای ۱۳۰ کیلومتر دیوار حائل در این شهر جدید نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای این میزان دیوار حائل به اندازه طی فاصله کرج تا قزوین است.

ساماندهی مشاوران املاک زیرنظر اداره راه و شهرسازی

او با بیان اینکه مشاوران املاک فعال در پردیس زیرنظر اداره راه و شهرسازی منتقل و ساماندهی می‌شوند، این اقدام را بسیار ارزشمند خواند.

آماده‌باش به متقاضیان اقدام ملی مسکن برای واریز قسط دوم

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید خواست، آماده واریز قسط دوم خود باشند و گفت: این طرح ملی با سرعت خوبی در پردیس در حال اجرا است و در از آغاز طرح تاکنون پیشرفت بسیار خوبی در آن داشته ایم.

صدور سند ۱۱۰۰ هکتار ار اراضی ملی

او با اشاره به آزادسازی و صدور سند برای هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی تصرف‌شده در پردیس به ارزش ۶ هزار میلیارد تومان در دو سال گذشته گفت: این اقدام با حمایت وزارت اطلاعات انجام شده است و با ظرفیت این اراضی، طرح‌های توسعه‌ای پردیس اجرایی خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا