نظام مهندسی

انتخاب مهندسان برتر در روز مهندس

با ابلاغ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، مهندسان برتر کشور در رشته های مختلف انتخاب خواهند شد.

به گزارش «صما» و به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی ساختمان، طی نامه ای از سوی اکبر ترکان در روز مهندس، مهندسان برتر کشور در رشته های مختلف انتخاب خواهند شد.

در این نامه آمده است:

نظر به اینکه ۵ اسفندماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی روز مهندس نامیده شده است و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها در این روز به بررسی عملکرد سال گذشته می پردازند و خود را برای آغاز سالی جدید برای جامعه مهندسی آماده می سازند، لازم است در خصوص دستاوردهای یکساله خود نگاه کارشناسی و برخوردی شایسته دانست.

فعالیت مهندسان در کشور و در مسیر رو به پیشرفت قرار داشته و همواره شاهد بروز خلاقیت ها و کارهای ارزنده ای از سوی آنان می باشیم، شایسته است نسبت به انتخاب برگزیدگان مهندسی هر استان که در حرفه و تخصص خود کارهای شاخصی انجام داده اند، اقدام گردد.

شرایط گزینش:

۱. انتخاب مهندسان برگزیده بر اساس عملکرد و طرح های برجسته آنان با شرح ویژگی و مشخصات عملکرد و طرح ها بر اساس رای داوران در استان صورت خواهد گرفت.

۲. ازمهندسان برگزیده رتبه های اول، دوم و سوم گروه های تخصصی مربوطه استانی در مراسم روز مهندس سال جاری تقدیر به عمل آید.

۳. منتخبان از اعضای هیات مدیره ( اصلی و علی البدل )، شورای انتظامی و بازرسان دوره ششم نباشند.

مهندسان رتبه های اول تا سوم هر استان در گروه های تخصصی به شورای مرکزی معرفی شده تا با ارائه عملکرد و طرح های خود به هیات داوری شورای مرکزی، برای انتخاب مهندسان برگزیده کشوری اقدام شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا