نظام مهندسی

به همت سازمان نظام مهندسی کردستان:

کانون انجمن های صنفی کارفرمایی عمران تشکیل شد

کانون انجمن های صنفی کارفرمایی عمرانی استان کردستان با حضور پرنگ اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان تشکیل شد.

به گزراش “صما” و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان، عزت امینی عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان و رئیس هیات مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمایی عمرانی کردستان در رابطه با اهداف ; تشکیل کانون اظهار داشت: باتوجه به اینکه انجمن های زیادی از جمله انجمن های راه، بتن، انبوه سازان، تاسیسات، آب، سنگ های تزیینی و … در سطح استان در حوزه عمرانی مشغول به فعالیت هستند لذا تشکیل کانونی جهت هماهنگی این انجمن ها ضروری به نظر می رسد.

;امینی در ادامه اضافه کرد: همسو کردن فعالیت و اهداف عمرانی استان و همچنین هماهنگی سیاست های بخش دولتی حوزه عمران با بخش خصوصی در این حوزه ; و اتخاذ تصمیم یکنواخت در جهت عمران استان از اهداف تشکیل این کانون به حساب می آید.

شایان ذکر است که ;امینی رئیس هیات مدیره، ; فاتحی دبیر کانون، عزت پور، حسینی، کریمی اعضای اصلی کانون و شیخله، عطایی، صادقی اعضای علل البدل از جمله اعضای سازمان ; در کانون هستند.

در ادامه ;رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان ضمن تبریک به اعضای سازمان در کانون انجمن های صنفی کارفرمایی عمرانی این استان ; اظهار امیدواری کرد که حضور اعضای سازمان منجر به ارتقای سطح عمرانی کردستان گردد.

;صدیق ثابتی استفاده از پتانسیل های سازمان با پنج هزار عضو متخصص در حوزه های تصمیم گیری را به نفع جامعه و عمران آن دانست.

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا