مسکن و ساختمان

رده‌بندی کیفی سواری‌های داخلی منتشر شد

براساس جدیدترین رده‌بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از کیفیت سواری‌های تولیدی در آبان ماه، خودروی نیسان تیانا با ۳.۳ نمره منفی رتبه نخست رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.

جدیدترین جدول رده‌بندی کیفی خودروهای سواری داخلی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، براساس جدیدترین رده‌بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از کیفیت سواری‌های تولیدی در آبان ماه، خودروی نیسان تیانا با ۳.۳ نمره منفی رتبه نخست رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.

پس از نیسان تیانا، رتبه دوم در اختیار نیو مزدا ۳ با ۱۸ نمره منفی و رتبه سوم در اختیار گراند ویتارا با ۱۸.۸ نمره منفی است. مگان نیز با ۲۱.۲ نمره منفی در رتبه چهارم رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در‌ آبان ماه قرار دارد.

رتبه پنجم نیز در اختیار تندر ۹۰ پارس خودرو با ۲۲ نمره منفی و رتبه ششم در اختیار تندر ۹۰ ایران خودرو با ۲۲.۲ نمره منفی است. هیوندایی آوانته نیز با ۲۲.۸ نمره منفی در رتبه هفتم رده‌بندی قرار دارد.

ام.وی.ام۵۳۰ با ۵۵ نمره منفی در رتبه هشتم و لیفان ۶۲۰ با موتور ۱۸۰۰ سی.سی با ۶۰ نمره منفی در رتبه نهم رده‌بندی قرار دارد. رتبه دهم نیز در اختیار ام.وی.ام x33 با ۶۱.۷ نمره منفی است.

پژو پارس خراسان با ۶۲.۲ نمره منفی رتبه یازدهم رده‌بندی را در اختیار دارد. سمند نیز با ۶۵.۳ نمره منفی در رتبه دوازدهم و پژو ۴۰۵ خراسان با ۶۵.۸ نمره منفی در رتبه سیزدهم قرار دارد.

رتبه چهاردهم نیز با ۶۶ نمره منفی در اختیار پژو ۴۰۵ است. تیبا با ۷۰.۷ نمره منفی رتبه پانزدهم و ام.وی.ام ۱۱۰ با ۹۰ نمره منفی رتبه شانزدهم رده‌بندی را در اختیار دارد.

سایپا ۱۳۱ با ۹۵.۵ نمره منفی، سایپا ۱۳۱ پارس خودرو با ۹۹.۶ نمره منفی و سایپا ۱۳۲ با ۱۰۰.۴ نمره منفی در رتبه‌های هفدهم، هجدهم و نوزدهم رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در آبان ماه قرار دارند.



مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا