مسکن و ساختمان

با برکناری وزیر ارتباطات، نیکزاد سرپرست دومین وزارتخانه شد

رییس‌جمهوری روز گذشته علی نیکزاد را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و رضا تقی‌پور را به عنوان مشاور خود در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

ایسنا – احمدی نژاد در حکمی خطاب به نیکزاد اعلام کرد که نظر به تعهد و دانش و تجربیات ارزنده و به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بر اساس این حکم با حفظ سمت بعنوان سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب می‌شوید.

او همچنین در نامه‌ای از زحمات و خدمات دکتر تقی‌پور در مدت تصدی مسئولیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکر و قدردانی کرد و در حکمی دیگر تقی‌پور را به عنوان مشاور خود در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

موضوع ادغام وزارت ارتباطات در وزارت راه طی سالهای گذشته هم مطرح کرده بود که این طرح در مجلس شورای اسلامی رای نیاورد. به گفته تحلیلگران با توجه به حکم روزگذشته رییس جمهوری در خصوص سرپرستی وزیر راه، مسکن و شهرسازی به عنوان سرپرست وزارت ICT‌ و با توجه به اینکه پیش از این شورای عالی فضای مجازی هم تشکیل شده بود، ممکن است طی چند روزهای آینده طرح ادغام این وزارتخانه را با وزات راه، مسکن و شهر سازی بار دیگر مطرح شود.

;

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا