مسکن و ساختمان

بدهی ۱۵۰ میلیارد تومانی به پیمانکاران راه و شهرسازی

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از بدهی ۱۵۰ میلیارد تومانی به پیمانکاران راه و شهرسازی در استان تهران خبر داد.

به گزارش صما فریبرز واحدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه مشکل تامین منابع برای پرداخت مطالبات پیمانکاران حداقل تا پس از ادغام دو اداره کل راه و ترابری و شهرسازی در استان تهران هنوز پابرجا است.

وی با بیان این‌که وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران قول پیگیری مطالبات پیمانکاران حوزه‌ی راه و شهرسازی استان تهران را داده‌اند، ابراز امیدواری کرد: به این ترتیب تا پایان سال پرداخت‌های مناسبی داشته باشیم.

واحدی اعلام کرد: میزان بدهی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به پیمانکاران در هر دو حوزه ۱۵۰ میلیارد تومان است.

به گفته‌ مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ۹۰ درصد بدهی مربوط به حوزه‌ راه و ۱۰ درصد به حوزه‌ی مسکن و پروژه‌های فنی و اجرایی مربوط است.

وی دلیل پرداخت‌نشدن مطالبات پیمانکاران تاکنون را تخصیص‌های نامناسب عنوان و اظهار کرد: فعلا منتظریم تا پایان سال بتوانیم بدهی خود را پرداخت کنیم.

واحدی یاد‌آور شد: ۱۵۰ میلیارد تومان مطالبات از طریق پیمانکاران به ما ارائه شده و به آن رسیدگی کرده‌ایم تا آن را پرداخت کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با تاکید بر این‌که در بخش راه استان تهران بخشی از برنامه‌های سال ۹۲ را نیز اجرا کرده‌ایم و قسمتی از مطالبات پیمانکاران به این بخش مربوط می‌شود، خاطر نشان کرد: در صورت تامین بودجه می‌توانیم سه برابر پروژه‌های موجود را تعریف و آغاز به کار کنیم، اما این امر مشروط به وجود اعتبارات است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا