مسکن و ساختمان

وزیر راه:

به جان احمدی نژاد دعا خواهید کرد

وزیر راه و شهرسازی گفت: بعد از رفتن دولت احمدی‌نژاد با این وضعیت اقتصادی دیگر نمی‌توان به این صورت که در طرح مسکن مهر خانه می‌سازیم خانه‌ای ساخت.

به گزارش فارس علی نیکزاد ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان بوشهر اظهار داشت: با مشکلات اقتصادی که هست تاکنون نیز نگذاشته‌ام حتی یک ریال به آورده‌های اولیه متقاضیان مسکن اضافه شود و بیشتربه دنبال این هستیم که برای مسکن‌های مهر وام اضافه کنیم.
;
وی خطاب به مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: فردا صبح با تعدادی از متقاضیان مسکن مهر فجر بوشهر به نمایندگی از تمامی آن‌ها جلسه‌ای بگیرید و مشکلات پیش روی این پروژه را هر چه سریع‌تر حل کنید و تا کمتر از یک هفته گزارش نهایی را به اطلاع بنده برسانید.
;
نیکزاد اضافه کرد: بعد از رفتن دولت احمدی‌نژاد با این وضعیت اقتصادی دیگر نمی‌توان به این صورت که در طرح مسکن مهر خانه می‌سازیم، خانه‌ای ساخت.
;
این مسئول تصریح کرد: بنده به عنوان وزیر راه و شهرسازی باید کاری کنم که هم پیمانکاران، تمامی متقاضیان مسکن مهر و خود راه و شهرسازی از اجرای پروژه‌های مسکن مهر راضی باشند که قطعا همه راضی خواهند بود.
;
این مسئول خاطرنشان کرد: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر باید در برابر تک تک اقدامات صورت گرفته در این پروژه پاسخگو باشد.
;
وی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور هزینه کنتور آب و فاضلاب ۴۵۰ هزار تومان، آب ۶۵۰ هزار تومان است و اگر کسانی که این مبلغ را سال قبل ریخته‌اند و قرارداد را امضاء و مبلغ جدید را واریز کردند باید پولشان برگشت داده شود و اگر این کار صورت نگرفت باید استاندار را مطلع کنید تا این کار را پیگیری کنند و کسانی که اخیراً این مبلغ را جدیداً ریخته‌اند پول آنان برگشت داده نخواهد شد.
;
وزیر راه و شهرسازی خطاب به متقاضیان عنوان کرد: به امید خدا وقتی که وارد مسکن مهر خود که مجموعه مناسبی که شامل حیاط و آسانسور است شدید و تمامی قرض‌ها و وام‌های خود را پرداخت کردید به جان احمدی‌نژاد دعا خواهید کرد.
;
وی در پاسخ به مشکلات متقاضیان مسکن مهر بوشهر بیان داشت: اگر اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر طبق ریز قراردادی که با متقاضیان بسته است و امضاء کرده‌اند مبلغ اضافی دریافت کرده‌ باشد باید به آن‌ها بازگرداند.
;
نیکزاد عنوان کرد: تا کنون ما هیچ گونه قیمت جدیدی برای مسکن‌های مهر نظیر فجر بوشهر اعمال نکرده‌ایم.
;
این مسئول بیان کرد: به احتمال فراوان و به گفته‌های متولیان اجرایی این پروژه مبلغ اضافه شده به آورده اولیه برای انشعابات آب و فاضلاب و کنتور برق است.
;
وزیر راه و شهرسازی ;امروز به همراهی صدر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و افندی‌زاده مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و حمل و نقل کشور و جمعی از مدیران وزارت راه و شهرسازی به بوشهر سفر کرد.
;
افتتاح ۱۲ پروژه بندری، بازدید از پروژه‌های مسکن مهر بوشهر، عالی‌شهر و گناوه و بازدید از پروژه‌های راهسازی و افتتاح نمایشگاه راه و شهرسازی از برنامه‌های سفر وزیر راه به بوشهر بوده است.


مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا