مسکن و ساختمان

اجرای متروی رو باز گرمسار – تهران

خط ۶ مترو تهران از منطقه خاوران به گرمسار متصل می‌شود.

;نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از اجرای متروی رو باز گرمسار – تهران با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان خبر داد.
;
غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با ایسنا افزود: تعداد ایستگاه‌های این مترو ۱۴ ایستگاه است و مسیر جدیدی برای این مترو تعیین شده است که از شهرهای گرمسار، ایوانکی، شریف‌آباد، قیامدشت، پاکدشت و تهران عبور می‌کند.
;
وی ادامه داد: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث ایستگاه گرمسار تا قیامدشت و ۵۰ میلیارد تومان به منظور احداث ایستگاه قیامدشت تا تهران اختصاص یافته است.
;
کاتب گفت: خط ۶ این مترو از منطقه خاوران به شهرستان گرمسار متصل می‌شود.
;
وی هم‌چنین با بیان این‌که شهرک صنعتی علی‌آباد به حوزه انتخابیه گرمسار برخواهد گشت، افزود: برگرداندن شهرک صنعتی علی‌آباد به گرمسار دارای یک سری مشکلات بود که این مشکلات حل شد و در جلسه‌ای که با وزیر کشور داشتیم مقرر شد شهرک صنعتی علی آباد در حوزه گرمسار باقی بماند اما باید خدمات و همکاری دستگاه‌های اجرایی را باید در این زمینه افزایش دهیم.
;
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس از تزریق شش میلیارد تومان برای شروع اجرای عملیات جاده گرمسار – فیروزکوه خبر داد و افزود: جاده فیروزکوه – گرمسار در واقع شمال و جنوب کشور را به هم وصل می‌کند که این امر باید هرچه زودتر تحقق یابد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا