مسکن و ساختمان

اجرای فاز دوم طرح “کلید به کلید” در بخش مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای فاز دوم طرح “کلید به کلید” در بخش مسکن خبر داد و گفت: در فاز دوم ۴۲۰ واحد نوساز به متقاضیان در بافت فرسوده تحویل داده می‌شود.

;مجید کیانپور با اشاره به اجرای طرح کلید به کلید در بافت فرسوده شهر تهران اظهار داشت: دومین پروژه نوسازی بافت‌های فرسوده با اجرای فاز دوم طرح “کلید به کلید” از ماه آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: این پروژه در ۴۲۰ واحد در محله سیروس تهران به اجرا می رسد و تاکنون ۸۰ درصد از تملک آن انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فاز اول این طرح در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: هم اکنون حدود ۲۳۲ واحد دیگر در محله سیروس تهران در راستای اجرای طرح کلید به کلید در حال ساخت و ساز است و به زودی تحویل متقاضیان می شود.

کیانپور در گفتگو با مهر تصریح کرد: براساس این طرح ملک متقاضیان کارشناسی می شود و پس از تعیین قیمت یک آپارتمان در طرح جدید به آنها تحویل داده می شود.

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم تا بخش زیادی از متقاضیان ساکن در بافت فرسوده که تمایل به جابجایی محله خود ندارند و یا اینکه قادر به ساخت و ساز با کیفیت مناسب نیستند، در این طرح صاحب آپارتمان نوساز شوند.

وی با بیان اینکه متقاضیان می توانند تا زمان تحویل واحد مسکونی جدید در ملک خود ساکن باشند، بیان کرد: با اجرای این طرح یک ملک نوساز باکیفیت به متقاضیان تحویل داده شده و از آن سو نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده با سرعت بیشتری انجام می گیرد و ما بر این اساس می توانیم علاوه بر نوسازی ۳.۲ واحد تولید مسکن داشته باشیم.



;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا