مسکن و ساختمان

مسکن مهر بر سر دوراهی توقف یا تغییر قیمت

یک روز پس از اظهارنظر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر احتمال افزایش یک تا دو میلیون تومانی آورده اولیه مسکن مهر پردیس، انبوه‌سازان مسکن به دولت هشدار دادند که درصورت عدم‌افزایش قیمت‌ها متناسب با نرخ تورم، راهی جز توقف احداث پروژه‌های مسکن مهر نخواهند داشت.

;

با وجود این، خبرها از موافقت وزارت راه و شهرسازی برای مذاکره درباره افزایش قیمت مسکن مهر حکایت می‌کند. رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان دیروز از ارسال این پیشنهاد به وزارت راه و شهرسازی ;خبر داد و با تأکید بر ضرورت افزایش قیمت ساخت از متری ۳۳۰هزار تومان به حداقل ۴۵۰هزار تومان، به فارس گفت: در شرایط فعلی افزایش قیمت مصالح ساختمانی پروژه مسکن مهر را در آستانه کندشدن قرار داده است.

این خبری است که رئیس انجمن انبوه‌سازان هم به آن اشاره کرده و گفته است: افزایش سه تا ۱۰۰درصدی قیمت انواع مصالح ساختمانی موجب سه‌برابر شدن قیمت تمام‌شده می‌شود. مجتبی بیگدلی ریشه این گرانی را در افزایش شدید نرخ ارز عنوان و تأکید کرد: انبوه‌سازانی که در مسکن مهر فعالیت دارند و با متری ۳۳۰هزار تومان کار را آغاز کرده‌اند، نمی‌توانند آن‌را با ۷۰۰هزار تومان هم به پایان برسانند.



مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا