مسکن و ساختمان

محموله ۱۱۰۰ تنی میلگرد در رینگ فلزات روی میز فروش ماند

امروز به دلیل اینکه برای حداقل ۵۰ درصد محموله ۱۱۰۰ تنی میلگرد در رینگ فلزات تقاضا نبود، معامله‌ای انجام نشد و در مجموع فولادی‌های بورس کالا هفته آرامی را سپری می کنند.

;

به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، امروز رینگ فلزات در بخش فولادی ;میزبان یک عرضه از سوی شرکت صدر فولاد بود که این محموله نیز به دلیل عدم تقاضای ۵۰ درصدی نسبت به حجم عرضه بر روی تابلو نرفت، زیرا ;تنها برای ;۳۳۰ تن ;تقاضا وجود داشت و حجم عرضه ۱۱۰۰ تن بود.

محمدرضا محمدی در خصوص وضعیت رینگ فلزات در ;هفته جاری اظهار داشت: ;فردا رینگ فلزات شاهد عرضه ورق فولاد مبارکه ;خواهد بود و ذوب آهن اصفهان نیز به دلیل اینکه هفته ;گذشته ;یکشنبه و چهارشنبه عرضه کرد و تسویه‌های آن ;فردا انجام می‌شود این هفته عرضه‌ای نخواهد داشت.

وی در خصوص عرضه‌های این هفته رینگ فلزات گفت: هر هفته معمولا ذوب آهن عرضه‌های خود را یکشنبه‌ها انجام می‌داد که در هفته گذشته چهارشنبه نیز ;اقدام به عرضه کرد و این باعث شد ;در هفته جاری ;محموله‌ای برای فروش نداشته باشد.

;این معامله‌گر رینگ فلزات ;افزود: ;با توجه به اینکه ;طی چند روز گذشته ;قیمت‌ها کاهش ;یافته بود، ;بازار ;افت ;کرده است ;و به دلیل عدم ;درخواست عرضه ;کنندگان این هفته بخش فولادی رینگ فلزات ;کاهش یافته است. همچنین، فولاد کویر نیز هفته گذشته یک عرضه انجام داد ولی این هفته خبری نیست.



مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا