مسکن و ساختمان

اطلاعیه حراست شهرداری درباره دلالان

رییس حراست شهرداری‌تهران با اشاره به اینکه برخی افراد مدعی ارتباط و نفوذ در شهرداری هستند و وعده می‌دهند که به راحتی قادرند در شهرداری با دریافت مبالغی کارهای آنها را انجام دهند، اعلام کرد: «این عده افراد سودجو وکلاهبردار به وسیله اسناد و مدارک جعلی، مشکلات قضایی و اداری عدیده‌ای برای مالباختگان و شهروندانی که دردام آنها گرفتار شده به وجود می‌آوردند.

;

در این راستا گزارش‌ها حاکی از این است که امور و کارهای شهروندان و مراجعین در شهرداری فقط از مسیر قانونی و راه درست خود به نتیجه می‌رسد و این هم به نفع شهروندان و هم شهرداری است؛ زیرا دست این قبیل افراد سودجو وفرصت‌طلب از ایراد ضرر و زیان به شهروندان و منافع عمومی و دولتی کوتاه ‌می‌شود.»

سایت اطلاع‌رسانی شهرداری‌تهران به نقل از رییس حراست شهرداری نوشته است: دلالان و واسطه‌ها در خارج از محیط شهرداری طعمه‌های خود را که همان شهروندان هستند و آشنایی با حقوق شهروندی خود ندارند، شناسایی و با سـوءاستفاده و اخذ مبالغ هنگفتی از مالکان، اقدام به کلاهبرداری می‌کننـد. لذا شهروندان تهرانی در صورتی که احیانا اسناد و مدارکی از این قبیل افراد در دست دارند و در مقابل آن وجه غیرقانونی پرداخت کرده‌اند به دفاتر حراست مستقر در ساختمان‌های شهرداری مراجعه کنند و همکاران ما، آماده هرگونه همکاری و ارائه مشاوره به این دست از مراجعان هستند. ;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا