مسکن و ساختمان

افزایش۲۰۰ درصدی‌قیمت‌مصالح‌ساختمانی

وی در ادامه افزود: افزایش قیمت محصولاتی از جمله پریز، آسانسور و شیرآلات موجب شده بسیاری از پروژه های عمرانی در مرحله نازک کاری تعطیل شوند.

باشگاه خبرنگاران: افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی مصالح ساختمانی از جمله پریز، شیرآلات و… موجب تعطیل شدن بسیاری از پروژه های عمرانی شده است.
;
جعفر قرائتی ستوده دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان و فناوران صنعتی ساختمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اکثر پروژه های عمرانی در سطح کشور به حالت نیمه تعطیل درآمده اند گفت: افزایش قیمت ارز و نوسانات موجود در بازار موجب افزایش قیمت مصالح ساختمانی شده است.
;
وی با اشاره به اینکه بسیاری از مواد اولیه کارخانجات عمرانی وارداتی هستند افزود: افزایش قیمت ارز موجب شده بسیاری از مواد اولیه کارخانجات با مشکل مواجه شوند.
;
قرائتی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از کارخانجات از عرضه کالاهای خود به دلیل افزایش قیمت جلوگیری کرده و اجناس خودشان را تحویل نمی دهند.
;
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان و فناوران صنعتی ساختمان در ادامه توضیح داد: بسیاری از پروژه های عمرانی در مرحله نازک کاری به حالت تعویق درآمدند.
;
وی در ادامه افزود: افزایش قیمت محصولاتی از جمله پریز، آسانسور و شیرآلات موجب شده بسیاری از پروژه های عمرانی در مرحله نازک کاری تعطیل شوند.
;
وی در ادامه تصریح کرد: افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی محصولات از جمله پریز، شیرآلات، آسانسور، درب و پنجره بر تعطیلی پروژه ها موثر بوده است.
;
وی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش ۵۰ درصدی تا ۱۰۰ درصدی فولاد و سیمان در چند ماه گذشته در افزایش قیمت تمام شده ساخت مسکن موثر بوده است. ;

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا