مسکن و ساختمان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان:

حضور پررنگ نظام مهندسی سیستان و بلوچستان در طرح های عمرانی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور رییس شورای مرکزی در جلسه این هفته هیات مدیره گفت: جلسه هیات مدیره این هفته سازمان با حضور اعضای اصلی، علی البدل ، بازرسان سازمان، شهردار و معاونین شهرداری برگزار شد و در آن مباحث مربوط به بحث های عمرانی، قابلیت و ظرفیت های سازمان و مسائل مربوط به شهرهای زاهدان و چابهار مورد بررسی قرار گرفت.

;عبدالباسط بزرگ زاده در گفتگو با خبرنگار «صما» با اعلام این مطلب اظهار داشت: همچنین در این دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان جهت فعالیت عمرانی و ارائه خدمات مهندسی برای اجرای طرح های عمرانی اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به قابلیت های سازمان نظام مهندسی استان تصریح کرد: این سازمان ; توانایی حضور شایسته در طرح های عمرانی بزرگ را دارد.

وی در ادامه افزود: طرح مجموعه بزرگ آموزشی، تفریحی و اقامتی برای نظام مهندسی کشور در منطقه تجاری صنعتی آزاد چابهار در دست اجرا است. علاوه بر آن نظام مهندسی استان این توانایی را دارد که در اجرای طرح های عمرانی کلیه خدماتی مهندسی را ارائه دهد.

بزرگ زاده در پایان خاطر نشان کرد: اجرای طرح های عمرانی با استانداردهای سازمان نظام مهندسی ساختمان از جمله مباحث مورد بحث بود. همچنین ذکر انتظارات سازمان از شورای مرکزی ساختمان و شخص ترکان و اعلام آمادگی برای همکاری در بحث اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود. ; ;

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا