مسکن و ساختمان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی عنوان کرد:

بزرگداشت روز مهندسی راهی به سوی ارتقای کیفیت ساخت و سازها

همزمان با فرا رسیدن ۵ اسفند سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی، جشن باشکوهی از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی در محل تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد.

به گزارش «صما» و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، این مراسم با حضور مهندس چاوشی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و تنی چند از اعضای هیأت مدیره، دکتر پزشکیان نماینده مجلس، خانم ایران آهور، خانم حضرتی، شهین باهر از اعضای شورای شهر تبریز و نیز همچنین تنی چند از مسئولان و مدیران استانی برگزار شد.

در این مراسم چاوشی اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم بزرگداشت یاد و نام مهندسینی است که در جهت توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان گام برداشته اند و قطعاً بزرگداشت یاد و نام پرآوازه خواجه نصیرالدین طوسی ارج نهادن به زحمات و تلاشهای مردان و زنان عرصه های عمرانی توسعه کشور است.

وی در ادامه افزود: در جهت توسعه کمی و کیفی و اجرای کامل مقررات ملی اقداماتی انجام گرفته و در آینده نیز با تکمیل آنها شاهد ارتقای بیشتر کیفیت ساخت و سازها خواهیم بود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی در ادامه به اهم کارهای انجام یافته در سال قبل پرداخت و ادامه داد: تفاهم نامه همکاری با شهرداری و کنترل و طراحی و نظارت بر کلیه ساخت و سازهای شهری تبریز توسط سازمان، عقد قرارداد جهت ایجاد سامانه یکپارچه سازمان که در مراحل آزمایش و نصب می باشد، شروع عملیات اجرایی ساختمان مرکزی شهریار با متراژ ۱۸۰۰۰ مترمربع در تبریز و خرید ساختمان ابوریحان به متراژ ۲۰۰۰ مترمربع جهت توسعه کمی سازمان و ایجاد زیرساخت های لازم از جمله کارهای انجام یافته در سال قبل می باشد.

لازم به ذکر است که جشن روز مهندسی به مدت ۴ روز در محل تالار پتروشیمی تبریز برگزار می گردد.


;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا