آرشیو ویژه نامه ها

ویژنامه نمایشگاه ساختمان دبی Big 5 Global 2023

Expo Pulse Magazine

نمایشگاه Big5global سالانه بیش از ۶۸,۰۰۰ بازدیدکننده جهانی از بیش از ۱۵۰ کشور و بیش از ۲,۲۰۰ غرفه‌دار را جذب می‌کند. این مشارکت قابل توجه نشان‌دهنده نقش آن به‌عنوان یک بستر مورد اعتماد برای اتصال صنعت ساختمان جهانی است.
نمایشگاه شامل طیف وسیعی از دسته‌بندی‌ها از جمله ساختمان‌سازی خارج از محل و مدولار، محصولات خورشیدی و غیره است، که پوشش جامعی از صنعت ساختمان را نشان می‌دهد. این رویداد به‌عنوان محل تلاقی جامعه ساختمانی از شرق و غرب عمل می‌کند و فرصت منحصربه‌فردی را برای تجربه نوآوری‌ها و دانش پیشرو در این زمینه فراهم می‌کند.
در این دوره، که چهل و چهارمین دوره است، با حمایت وزارت انرژی و زیرساخت‌های امارات متحده عربی برگزار می‌شود و گردهمایی برخی از مهم‌ترین رهبران جهانی در صنعت را به همراه خواهد داشت، که وضعیت آن به‌عنوان یک پلتفرم اصلی برای نمایش آخرین روندها و تحولات در ساختمان را نشان می‌دهد.
مجله ساختمان ایران به‌عنوان یک رسانه تخصصی از ایران، به‌مناسبت رویداد بیگ ۵ گلوبال و برای ششمین سال پیاپی، با همکاری مجله بین‌المللی ExpoPuls، ویژه‌نامه‌ای اختصاصی در مورد این نمایشگاه منتشر کرده است. این مجله از طریق استندهای مستقر در ورودی‌های سالن‌های نمایشگاه توزیع می‌شود.
مطالب این مجله به معرفی توانمندی‌های ساخت و ساز ایران می‌پردازد. در این ویژه‌نامه، سازندگان برجسته ایران و پروژه‌های متنوع آن‌ها به همراه فهرستی جامع از ۱۰۰ معمار برتر ایران و شرکت‌های تولیدکننده محصولات ساختمانی ارائه شده است.

 

تصاویری از توزیع مجله در نمایشگاه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا