مسکن و ساختمان

در چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان:

کمپین ملی اصلاح و تسریع فرآیند صدور مجوزهای ساختمانی رونمایی می شود

کمپین ملی اصلاح و تسریع فرآیند صدور مجوزهای ساختمانی ” با هدف تسریع و تسهیل فرآیندهای اداری مرتبط با صدور مجوز‌های ساختمانی” از جمله پروانه، عدم خلاف و پایانکار بهره‌برداری و همچنین صدور سند تک‌برگ در روز اول چهاردهمین اجلاس سازندگان وطراحان که برای پنجمین بار در تهران ۱۰ و ۱۱ آبان در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود با حضور سازندگان برتر و مدیران شهری و مسئولان دولتی ذی ربط در امر ساخت و ساز رونمایی می شود.
هدف از این کمپین تسریع فرایند ساخت و ساز و حمایت از سازندگان و مصرف کنندگان مسکن است. این کمپین ابتدا شهریور ماه گذشته در مشهد رونمایی شد که بیش از هزار سازنده آن را امضا کرده اند، هدف این کمپین جمع آوری ۵ هزار امضا از سازندگان سراسر کشور است تا به مجلس شورای اسلامی برای درخواست تغییر قوانین تحویل داده شود. در تهران نیز حداقل ۷۰۰ سازنده در چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان شرکت می کنند. امیدواریم این کمپین که به همت مجتمع رسانه ای راه و ساختمان(صما) راه اندازی شده است با استقبال سازندگان به زودی تحویل مجلس شود. لذا از سازندگان تهرانی دعوت می کنیم ما را در انجام این مهم یاری رسانند و با حضور در این اجلاس این کمپین را امضا کنند.
صنعت ساختمان با بروکراسی پیچیده، نظام اداری کُند و فقدان امکانات به‌روز، همچنان به پیش می‌رود. برای همین، نیاز به تغییرات اساسی در این زمینه آشکار است.
همچنین در این اجلاس طرح ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی توسط سازندگان برخوردار تهران رونمایی می شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا