مسکن و ساختمان

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران:

افزایش ایمنی با فناوری‌های نوین امکان پذیر است

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در همایش  و نمایشگاه ساختمان پایدار، نما و ایمنی بیان کرد: در بسیاری از کشورهای خارجی عمر ابنیه بالای ۱۰۰ سال است و ما نیز در ایران باید به این سمت حرکت کنیم. حرکت به این سمت نیازمند تجهیز به تکنولوژی های نوین برای استحکام و ایمنی بیشتر است.

وی به مسجد بم در زمان زلزله این شهر اشاره کرد که با وجود اینکه با خشت و آجر ساخته شده است بعد از زلزله پابرجا بوده اما ساختمان های نوساز شهر همه دچار ریزش شده بودند. این عضو شورای شهر لزوم تجهیز به فناوری های نوین برای افزایش پایداری و ایمنی را راه برون رفت از این وضعیت در کشور بیان کرد.

وی به اتلاف انرژی در ایران اشاره کرد و گفت: بسیاری از سازندگان از بخشودگی مرتبط با رعایت مواردی که اتلاف انرژی را می کاهد آگاهی ندارند.

وی برگزاری همایش های تخصصی با سازندگان و فعالان حوزه صنعت ساختمان را فرصت مناسبی برای آگاهی مدیریت شهری از مسائل آنان دانست.

 همایش  و نمایشگاه ساختمان پایدار، نما و ایمنی از ۹ تا ۱۱ آذر در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو ادامه دارد. در کنار برگزاری پنل ها و کارگاه های تخصصی، نمایشگاه مواد و مصالح ساختمانی و نوآوری های این صنعت نیز برپاست.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا