مسکن و ساختمان

حامد سلیمی سرپرست اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران:

همایش‌های تخصصی راهی است برای تعامل بین مدیران شهرداری و فعالان صنعت ساختمان

حامد سلیمی سرپرست اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران ۹ آذرماه در مراسم افتتاحیه همایش ساختمان پایدار، نما و ایمنی ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: خرسندیم که مجتمع رسانه ای ساختمان صما کمک کرد چنین همایشی برگزار شود؛ چرا که مدیریت شهری بدون نشست های تخصصی نمی تواند دید جامعی از مسائل فعالان صنعت ساختمان داشته باشد.

وی افزود: در حوزه نما، با مفهوم معماری ایرانی و اسلامی مواجه هستیم؛ اما این مفهوم همچنان مبهم است و نیاز به بحث های زیادی برای شفاف شدن آن وجود دارد که چنین همایش هایی به آن یاری می رساند.

سرپرست اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران خاطرنشان کرد: برای پایداری ساختمان و ممانعت از هدررفت انرژی، سال ۹۸ لایحه ای تصویب شده که بر اساس آن ۱۰ درصد بخشودگی عوارض برای سازندگان در نظر گرفته شده است.  بسیاری از سازندگان  از این درصد بخشودگی اطلاعی ندارند که می تواند شامل ضعف در اطلاع رسانی باشد.

ششمین همایش  و نمایشگاه ساختمان پایدار، همایش نما و ساختمان ایمن، شهر ایمن از ۹ آذرماه تا جمعه ۱۱ آذر در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو ادامه دارد. در کنار برگزاری پنل ها و کارگاه های تخصصی، نمایشگاه مواد و مصالح ساختمانی و نوآوری های این صنعت نیز برپاست.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا