مسکن و ساختمان

مسعود رهنما در حاشیه دومین جلسه هیات عامل صندوق ملی مسکن:

تایید اساسنامه صندوق ملی مسکن در شورای نگهبان

رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن گفت : اساسنامه صندوق ملی مسکن به تایید شورای نگهبان رسید .
به گزارش صما و به نقل از روابط عمومی صندوق ملی مسکن مسعود رهنما رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن اظهار داشت: با توجه به رفع اشکالاتی شورای نگهبان از سوی هیات دولت در جلسه هیات دولت در تاریخ اول آبان ماه، سرانجام اساسنامه صندوق ملی مسکن در جلسه اخیر شورای نگهبان مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد و برای ابلاغ و اجرا به هیات دولت ارسال شد.
رهنما با اظهار امیدواری نسبت به ابلاغ اساسنامه نهایی صندوق از سوی دولت طی روزهای آینده، عنوان کرد: هرچند تصویب و ابلاغ هرچه سریعتر اساسنامه برای عملیاتی شدن برنامه های صندوق بسیار حیاتی بوده اما با تاکیدات وزیر راه و شهرسازی ، برای پیشبرد امور، معطل تصویب اساسنامه نماندیم و فعالیتهایی برای راه اندازی صندوق آغاز کردیم .
مهندس رهنما اضافه کرد: طی این مدت نسبت تهیه و تجهیز ساختمان صندوق اقدام شد. علاوه بر این با برگزاری جلسات فشرده در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه‌وشهرسازی، ساختار اجرایی صندوق را برای ارسال به سازمان امور اداری و استخدامی تا حدودی نهایی کردیم.
رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن افزود: هیات عامل صندوق تاکنون دوجلسه برای تدوین آیین‌نامه‌های داخلی، چگونگی جذب منابع صندوق، چگونگی تسریع در ثبت اساسنامه صندوق در اداره کل ثبت شرکت‌ها و چگونگی دریافت شناسه ملی صندوق برگزار کرده است. علاوه بر این برگزاری نشست با نخبگان مالی، پولی و سرمایه‌گذاری کشور از دیگر اقدامات اخیر صندوق بوده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا