شرکت هامسکن و ساختمان

ادوارد اله‌یاری مدیرعامل شرکت آدکو گفت:

حضور مشتریان بالقوه ازویژگی‌های نمایشگاه‌های تخصصی است

ادوارد اله‌یاری مدیرعامل شرکت ادکو در آستانه برگزاری ششمین نمایشگاه و همایش ساختمان پایدار و چهارمین نمایشگاه و همایش نما و طراحی داخلی در گفتگو با صما بیان کرد: توقع من از نمایشگاه تخصصی حضور مشتریان بالقوه است.

این مدیرعامل افزود: برندینگ صرفا با نمایشگاه اتفاق نمی افتد اما حضور درنمایشگاه به برندیگ هم کمک می کند. در بحث برندیگ ما دنبال مشتری وفادار هستیم که صرفا از محصولات ما برای ساختمان هایی که می سازد، استفاده کنند. همچنین ممکن است آشنایی با مشتری از یک نمایشگاه تخصصی نیز کلید بخورد و بعد به مشتری وفادار تبدیل شود. کیفیت محصولات ما می تواند مشتریان را به مشتری وفادار تبدیل کند.

وی ادامه داد: حسن نمایشگاه تخصصی این است که مشتری می تواند کیفیت برندهای مختلف را ببنید و از بین آنها انتخاب کند. همچنین شرکت های شرکت کننده نیز می توانند رقبایشان را ببنید و به ارتقای محصولاتشان اقدام کنند. کلید و پریز محصولی است که در داخل ساختمان عموما به کار می رود و در نمایشگاه می تواند دیده شود.

اله‌یاری درباره تفاوت نمایشگاه عمومی و تخصصی خاطر نشان کرد: فیدبکی که از نمایشگاه تخصصی می گیریم قطعا با نمایشگاه عمومی یکی نیست. در ادکو اصولا سیاست ما شرکت نکردن در نمایشگاه های عمومی است چرا که ۱۰ درصد مخاطب ما نیز آنجا نیستند. آنقدر این نمایشگاه های عمومی شلوغ هستند که فرصتی برای دیده شدن  شرکت ها فراهم نمی شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد : توقع من از یک نمایشگاه تخصصی این است که سازندگان خوب از سایر شهرها به جز تهران هم در آن شرکت کنند تا بتوانیم آنان را نیز جذب کنیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا