شهرمسکن و ساختمانمعمارینظام مهندسی

معاون شهرسازی تبریز؛

هم‌افزایی بین سازندگان، طراحان و مدیریت شهری از نتایج اجلاس است

معاون شهرسازی تبریز در دومین اجلاس سازندگان و طراحان شهری در این شهر گفت: این اجلاس با همکاری مجموعه صما برگزار شده و شهرداری تبریز به منظور ایجاد هم‌افزایی بین سازندگان، طراحان و مدیریت شهری در کنار این مجموعه قرار گرفته است.

به گزارش صما، محمدعزتی خاطر نشان کرد: اولین اجلاس سازندگان و طراحان شهری را سال گذشته با مجموعه صما برگزار کردیم که با استقبال مواجه شد و امسال در دومین اجلاس به جز نما و هویت شهری، مبحث ایمنی و شهر پایدار هم به موضوع اجلاس اضافه شده است.

وی گفت: بعد از حادثه پلاسکو و متروپل پایداری سازه‌ها از مسائل بسیار مهمی است که امیدواریم مورد تاکید قرار بگیرد. البته معماری پایدار بحث بسیار گسترده‌ای است و تنها شامل ایمنی سازه نمی‌شود.

 دلیل علاقه‌مندی مسئولان شهری تبریز درباره نظام مهندسی، راه و شهرسازی و دست اندرکاران ساخت و ساز هم افزایی در عرصه صنعت ساخت و ساز است که نتیجه ان ارتقای کیفیت و مدیریت پایدار شهری خواهد شد.

رئیس همایش اجلاس سازندگان و طراحان تبریز تاکید کرد: برگزاری دومین همایش سازندگان و طراحان در این شهر نشانه بارز دغدغه ما درباره این امر مهم است.

وی بیان کرد: یک میلیون و صد هزار مترمربع پیش پروانه امسال در شهرداری تبریز صادر شده است که سرمایه زیادی محسوب می شود و مهمترین بخش برای ارتقای هویت شهری است.

متاسفانه بین مدیران شهری طراحان، اجرا کنندگان، نظام مهندسی …تفرقی وجود دارد که این اجلاس می‌تواند همه این مجموعه‌ها را به هم متصل کند، بنابراین ما در شهرداری تبریز تمام قد از این اجلاس ها تمام قد حمایت می‌کنیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا