شهرمسکن و ساختمانمعماری

کمپین "نما، هویت شهر ما" برگزار می‌کند:

“از خشت تا آجر”
سلسله مباحثی در رابطه با کاربرد آجر در نما

“از خشت تا آجر” عنوان سلسله مباحثی است که در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، توسط کمپین “نما، هویت شهر ما”، در قالب یک سری سخنرانی و کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

کمپین “نما، هویت شهر ما” که به عنوان یک رویداد آموزشی- ترویجی در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را با همکاری مجتمع رسانه‌ای ساختمان «صما» و شهرداری تهران در مناطق ۲۲‌گانه تهران آغاز نمود و معماران، سازندگان، تولید‌کنندگان، مدیران شهری و بهره‌برداران را مخاطب قرار داد، هم اکنون به یک‌ کمپین ملی با همکاری شهرداری کلانشهرهای کشور تبدیل شده که پس از تبریز و اصفهان، مقصد بعدی آن شهر مشهد در شهریورماه امسال خواهد بود.

بر همین اساس و به دلیل ماهیت آموزشی این کمپین، سلسله مباحثی با عنوان “از خشت تا آجر” جهت اجرا در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان برنامه‌ریزی شده که توسط مجتمع رسانه‌ای ساختمان طی روزهای ۲۱ تا ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ به صورت یک سری سخنرانی و کارگاه آموزشی با حضور معماران و سازندگان شاخص در غرفه شرکت آجر نماچین برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که شرکت آجر نماچین، اسپانسر و میزبان این دوره “از خشت تا آجر” بوده و بناست که این سلسله مباحث پس از نمایشگاه نیز با همکاری کلیه صاحبنظران در این حوزه ادامه یابد.

در پایان دوره‌ها آزمونی برگزار خواهد شد که مشارکت‌کنندگان می‌توانند پس از شرکت در آن، گواهینامه بین‌المللی فنی-حرفه‌ای دریافت نمایند.
همچنین ۸ نیم‌سکه از طرف اسپانسر برنامه به قید قرعه به مشارکت کنندگان در آزمون آنلاین تقدیم خواهد شد.

لینک ثبت نام در کارگاه های آموزشی

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا