مسکن و ساختمان

۱۰ متهم پرونده «متروپل» دستگیر شدند/ حسین حمیدپور، شهردار آبادان نیز در بین دستگیرشدگان است

۱۰ نفر از افرادی که در حادثه متروپل دخیل بودند، دستگیر شدند؛ با اینکه دیروز خبر صدور حکم جلب مالک و پیمانکار این پروژه مطرح بود، اما مشخص شد که خود او نیز جزو جان‌باختگان است.

به گزارش صما، صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب خوزستان در گفت‌وگو با فارس در اهواز اظهار کرد: حسین حمیدپور شهردار فعلی و دو شهردار قبلی در بین ۱۰ فرد دستگیر شده هستند.

وی ادامه داد: شناسایی سایر عوامل مقصر در حادثه ریزش برج متروپل آبادان ادامه دارد.

حسین حمیدپور به دلیل مصاحبه‌ای که داشته و در آن مدعی شد که «رسانه باید حد خود را بداند»، در بین اهالی رسانه بسیار مشهور است.

۵۰ نفر همچنان زیر آوار‌ «متروپل» حبس هستند

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور با تشریح آخرین وضعیت مصدومان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: تاکنون ۳۳ نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند.

وی با بیان اینکه ‌طبق مشاهدات عینی همچنان ۵۰ نفر زیر آوار گرفتار‌ند که تلاش برای نجات آن‌ها ادامه دارد، افزود: ۵۰ دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل حادثه مستقر هستند و یک فروند بالگرد نیز در فرودگاه آبادان برای اعزام فوری مصدومان مستقر است.

خالدی گفت: با توجه به امکانات لازم پزشکی در آبادان تاکنون مصدومی به مرکز استان اعزام نشده است.

وی افزود: با دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همه امکانات برای خدمات رسانی به مصدوم فراهم شده و یک هواپیما در تهران برای انتقال بیماران در صورت نیاز آماده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا