مسکن و ساختمان

امکان ثبت نام از خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر جهت واگذاری زمین یا واحد مسکونی به آنان در استان فراهم شد.

آغاز ثبت نام واگذاری مسکن در سیستان و بلوچستان

آغاز ثبت نام واگذاری مسکن در سیستان و بلوچستان

امکان ثبت نام از خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر جهت واگذاری زمین یا واحد مسکونی به آنان در استان فراهم شد.

به گزارش رسانه صما – عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با مطبوعات و رسانه ها اظهار داشت: مردم استان سیستان و بلوچستان که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس  http//:saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

نکات لازم در ورود اطلاعات

وی با بیان اینکه پس از ورود به سامانه طرح های حمایتی مسکن در بخش نوع سرپرستی می بایست گزینه “قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” توسط کاربران یا سرپرستان خانوار انتخاب شود. گفت: پس از ثبت نام از متقاضیان در صورت واجد شرایط بودن متقاضی ( با توجه به قانون) سایر اقدامات لازم حسب ضوابط و مقررات مربوطه صورت می پذیرد. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در خصوص خانوارهایی که فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت متولد شده باشد اما دارای فرم «ج» یا قرمز بوده و یا مالکیت دارند افزود: این افراد نیز می توانند نسبت به ثبت نام در طرح واگذاری مسکن اقدام کنند به عبارت دیگر این خانواده ها میتوانند صرفاً برای بار دوم از امکانات دولتی در این خصوص استفاده کنند. اما فقط یکبار امکان استفاده از مزایای مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وجود دارد. 

   اکبری تاکید کرد: ثبت نام متقاضیان به معنی پذیرش قطعی آنان برای واگذاری مسکن نیست بلکه بعد از پالایش و صحت سنجی اطلاعات آن در سامانه جامع مسکن اگر مشمول قانون برای واگذاری مسکن قرار گرفتند در فرآیند اجرای قانون راه و شهرسازی اقدامات لازم انجام می‌شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا