شهر

بی اطلاعی شورای شهر تهران از جزییات قرارگاه مسکن

ناصر امانی،عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی « اعتراض هیأت تطبیق فرمانداری تهران به مصوبه قیمت گذاری بهای بلیت و سیاستگذاری مدیریت موزه های تحت مالکیت شهرداری تهران » گفت: تعیین قیمت برای اماکن شهرداری جزو اختیارات قانونی شورا است و نمی‌تواند این اختیار را واگذار کند در این مورد نیز واگذاری این کار به شورای راهبردی موزه‌ها امکان‌پذیر نیست این ایرادی بوده که هیات تطبیق گرفته لذا بهتر است تخفیفات برای کارکنان را به صورت مشخص عنوان کنیم.
او اضافه کرد: برهمین اساس پیشنهاد می‌دهم؛ نرخ بازدید‌های گروهی؛ مدارس، دانشگاه‌ها و انجمن ادبی از موزه‌ها یک سوم، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها یک دوم و خبرنگاران، کارمندان شهرداری و افراد دارای کارت منزلت رایگان باشد.
این عضو شورا ادامه داد: در مصوبه عنوان شود که شهرداری بهای بازدید برخی از موزه‌ها را در زمان مشخص برای اقشار خاص می تواند رایگان کند و ضمنا اسامی موزه هایی که قرار است به صورت رایگان باشد اعلام شود. همچنین بهای موزه ها ۲۰ هزار تومان، باغ موزه ها ۱۵ هزار تومان وخانه موزه ها ۵ هزار تومان تعیین شود. اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آرا پیشنهاد امانی را به تصویب رساند.
ناصر امانی همچنین امروز در تذکری گفت: علیرضا زاکانی کار خوبی انجام داده و بعد از فرمایشات رهبری در مورد وضعیت مسکن اقداماتی انجام داده است.
او با بیان اینکه اما به عنوان عضو شورای شهر تهران در جریان این اقدامات نیستیم، گفت: قرارگاه مسکن راه‌اندازی شده و حکم زده اند و راهبردهایی را مشخص کردند اما از آن بی‌اطلاع هستیم و در حد اخبار رسانه‌ها از این قرارگاه اطلاعات داریم. از هیات رئیسه می‌خواهم در جلسه علنی و یا با حضور در جلسه هم اندیشی شهرداری تهران به ما توضیح دهد که جزییات این قرارگاه مسکن چیست و قرار است چه اقداماتی انجام دهند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا