مسکن و ساختمان

افتتاح پنجمین “همایش و نمایشگاه ساختمان پایدار” و سومین “همایش و نمایشگاه نما و طراحی داخلی “

پنجمین همایش و نمایشگاه “ساختمان پایدار” و سومین  همایش و نمایشگاه “ نما و طراحی داخلی”  امروز ۲۱ آذرماه در مصلی تهران افتتاح شد.

آیین افتتاحیه این رویداد با حضور محمد شکرچی زاده، معاون وزیر راه و شهرسازی ، مهدی جمالی زاده ، رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و جمعی از متخصصین ، سازندگان، معماران و فعالان حوزه ساختمان از سراسر کشور برگزار شد.

در این رویداد  بیش از صد شرکت فعال در حوزه فناوری های نوین نما و ساختمانهای سبز و پایدار حضور دارند و جدیدترین تکنولوژیها و دستاوردهایشان را ارائه می دهند.

همچنین برای نخستین بار نمایشگاهی شامل ۱۰۰۰ نمای ساختمانی منتخب به همراه ۲۴ کارگاه آموزشی و پنل تخصصی با اجرای برجسته ترین متخصصان حوزه های مختلف صنعت ساختمان برگزار می شود.

از برنامه های روز اول این همایش و نمایشگاه می توان به پنل امکان سنجی پیاده سازی سیستم ملی رتبه بندی ساختمان،کارگاه شاخصه های معماری پایدار در پروژه های فکری،کارگاه جایگاه خالقیت در معماری پایدار،کارگاه روش های نوین اجرای آجر در ساختمان های پایدار،کارگاه واکاوی موانع قانونی ساخت و ساز و حضور مسئولان ذی ربط این حوزه و معماران برجسته  اشاره کرد.

این رویداد ویژه از امروز ۲۱ آذرماه تا ۲۳ آذر۱۴۰۰ ، از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در مصلی امام خمینی ره، شبستان اصلی برگزار می شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا