مسکن و ساختمان

آغاز فرایند تأیید نما در کمیته نمای ساختمان شهری

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز از آغاز ارزیابی پروژه پژوهشی بررسی چک لیست بررسی و تأیید نماهای بناهای سطح شهر در جلسه کمیته نمای ساختمان‌های شهری اهواز خبر داد

به گزارش صما و به نقل از سایت شهرداری اهواز، علیرضا مرغایی زاده اظهار کرد: یکی از موارد مهم در ساختمان سازی مساله نظارت بر نمای ساختمان است که بر اساس چک لیستی با این عنوان، در مرحله تهیه نقشه و اجرا صورت می‌گیرد.

وی افزود: شهرداری اهواز با هدف بهره‌مندی از نظرات نخبگان در موضوع ارتقای وضعیت نماسازی از لحاظ زیبایی، فرهنگی، جغرافیایی و سایر آیتم‌های مرتبط و رفع نواقص قبلی، بروز رسانی این چک لیست را در قالب پروژه پژوهشی «چک لیست بررسی و تأیید نماهای بناهای سطح شهر اهواز» به دانشگاه شهید چمران واگذار کرد.

معاون معماری و شهرسازی شهردار اهواز از پایان این پروژه پژوهشی خبر داد و گفت: کار بررسی پروژه در کمیته نمای شهرداری در حال انجام است و بزودی به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: اعضای کمیته نمای ساختمان‌های شهری اهواز متشکل از مدیر اداره طراحی شهری و معماری و رئیس اداره کنترل و نظارت برنماهای شهری به عنوان نمایندگان معاونت شهرسازی و معماری، رئیس گروه مطالعات و پژوهش شهرداری، نمایندگان دانشگاه شهید چمران و یک داور پژوهشی، مشغول ارزیابی و اصلاحات چک لیست فوق‌الذکر هستند.

مرغایی زاده در پایان تاکید کرد: پس از تصویب نهایی این پروژه، چک لیست بررسی و تأیید نماهای بناهای سطح شهر اهواز جهت نظارت به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و مناطق هشتگانه شهرداری ابلاغ می‌شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا