مسکن و ساختمان

اطلاع رسانی گسترده شهرداری منطقه یک تهران در راستای برگزاری گردهمایی سازندگان و معماران

به گزارش «صما»، شهرداری منطقه یک تهران در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان میزبان گردهمایی سازندگان و معماران این منطقه خواهد بود که با همکاری مجتمع رسانه ای ساختمان برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، شهرداری منطقه یک تهران  اقدامات گسترده‌ای را جهت اطلاع‌رسانی این رویداد آغاز کرده است. از جمله، دعوت از کلیه ی سازندگان و معماران فعال منطقه جهت حضور، اطلاع رسانی برنامه در تمامی نواحی ۱۰ گانه به صورت بنر و استند و اطلاع رسانی رویداد در مجله تصویری منطقه یک.

همچنین معاونت شهرسازی و معماری و واحد روابط عمومی شهرداری منطقه یک، جهت اطلاع‌رسانی این رویداد توسط عکس، خبر، تیزر، پوستر، بولتن، بنر و بیلبورد شهری برنامه‌ریزی گسترده‌ای نموده‌اند که مراتب جهت اقدام به شهرداران کلیه نواحی ابلاغ گردیده است.

 اطلاع رسانی گسترده شهرداری منطقه یک تهران در راستای برگزاری گردهمایی سازندگان و معماران

شایان ذکر است که “گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک” پس از تجربه موفق در دو دوره ی گذشته، این‌بار با حضور شهردار جدید منطقه، اعضای شورای شهر و سازندگان و معماران منطقه برگزار می شود.

این رویداد با همکاری شهرداری منطقه یک تهران و مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان (صما)، در روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریور در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما تهران برگزار خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا