حمل و نقل

زمان قرعه کشی ایران خودرو در شهریور ۱۴۰۰ + شرایط و نحوه ثبت نام فروش نقدی

ایران خودرو قرعه کشی بیست و یکمین فروش فوق العاده خودرو با موعد تحویل فوری (فروش نقدی ایران خودرو – بخشنامه ۴۳۸۷) را یک شنبه هفتم شهریور ۱۴۰۰ برگزار خواهد کرد و خریداران نهایی پارس بنزینی، رانا پلاس و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک مشخص می‌شوند.

به گزارش صما، با پایان یافتن زمان ثبت نام طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو، قرعه کشی این طرح روز یکشنبه هفتم شهریور ماه ۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو

ثبت نام در آخرین طرح پیش فروش ایران خودرو از روز پنج شنبه مورخ چهارم شهریور ماه ۱۴۰۰ شروع و تا پایان روز شنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۰ ادامه داشت.

محصولات ایران خودرو

بر اساس بخشنامه ایران خودرو رانا بنزینی، پارس بنزینی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک محصولات عرضه شده در این طرح هستند.

ایران خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو

در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو، پارس بنزینی با مبلغ یک میلیارد و ۴۰۲ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۷۱ ریال، رانا پلاس با مبلغ یک میلیارد و ۸۰۳ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۱۸ ریال و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۲۷۴ ریال عرضه می‌شوند.

زمان تحویل محصولات ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود.‌

دنا پلاس

سایت اینترنتی ایران خودرو

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو https://esale.ikco.ir است.

شرایط ثبت نام ایران خودرو

به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی و مصوبه کمیته خودرو، همچنان محدودیت‌های ثبت‌نام شامل اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و تعلق شماره حساب و شماره تماس به شخص متقاضی، بر قوت خود باقی‌است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا