شهر

یکی از مهم‌ترین اهداف در شهرداری تأمین آرامش شهروندان است

جاوید به عنوان سرپرست شهرداری در سخنانی گفت: از زمان حضور بنده در شهرداری تهران بیش از ۱۸ سال سپری شده است و تجربه به بنده آموخته است که راز موفقیت هر مجموعه‌ای انگیزه و امید است و نو شدن مجموعه شهرداری و انتخاب شهردار آینده تهران این امید را به شهر منتقل خواهد کرد.

جاوید افزود: تفاوت شهرداری با سایر دستگاه‌های خدماتی این است که اثرات آن مستقیماً در زندگی مردم نمود پیدا می‌کند. شهرداری نقطه اتصال خدمت نظام اسلامی به مردم است و مردم اثر خدمت خوب را می‌فهمند، اما اگر نتوانیم به طور شایسته خدمات را ارائه دهیم ممکن است باعث آزردگی شهروندان شویم.علیرضا-جاوید-شهرداری-تهران

سرپرست شهرداری تهران بیان کرد: شهرداری مستقیماً منابع مورد نیاز هزینه‌کرد خود را تأمین می‌کند، به علاوه شهرداری به دلیل تنوع خدمات ساختار پیچیده‌ای دارد و خوشبختانه آقای زاکانی نیز در برنامه‌های خود به خوبی به این موضوعات پرداخته است.

جاوید ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف در شهرداری تأمین آرامش شهروندان است. حدود ۹۴ الی ۹۵ درصد کمی و زیرساخت‌های تهران تأمین شده و باقی نیز تأمین می‌شود و امیدوارم در این دوره شاهد آرامش شهر باشیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا